Ingen symptomer

Carrojenta

Forelsket i forumet
har ikke et eneste symptom på graviditet, og jeg hørte ikke hjertelyd hos legen, før var jeg trøtt, kvalm, hadde cravings,kasta opp, halsbrann,men i det siste har jeg bare hatt smerter i nedre del av magen, og mista flere og flere sypmpomer.

har ikke et eneste symptom på graviditet, og jeg hørte ikke hjertelyd hos legen, før var jeg trøtt, kvalm, hadde cravings,kasta opp, halsbrann,men i det siste har jeg bare hatt smerter i nedre del av magen, og mista flere og flere sypmpomer.
Som jeg har forstått, så er det veldig vanlig at symptomer kommer og går. Jeg og har "mistet" mine, følte meg mye mer gravid tidligere. Nå er jeg bare sliten! Skal du på tidlig ul eller?

Venter vår førstefødte i mars 14 <3

skal prøve og bestille ul 26mars

har ikke fri fra jobben før det

10+6

GREIT! jeg skal ALDRI klage på og ikke ha symtomper igjen! der kom kvalmen, trøttheta og svimmelheten tilbake!:S skal nyte det neste gang

jeg har hørt av mange av symptomene forsvinner når du er ferdig med 1 trimester. Jeg har heller ikke noen symptomer. Bare helt i begynnelsen med ømme bryster og mye trøtt. Følte meg heller ikke gravid. Var på tidlig UL forrige uke, og der var det en liten spire. Tror det er mange som har fine graviditeter også, man bare hører om alle plagene.

GREIT! jeg skal ALDRI klage på og ikke ha symtomper igjen! der kom kvalmen, trøttheta og svimmelheten tilbake!:S skal nyte det neste gang
Hehe, slik hadde jeg det for noen uker siden også. Alt forsvant og jeg ble kjempe deppa. Noen dager senere kom alt tilbake med full kraft! Og når man kommer over 10 uker pleier ting å bli bedre. :)
Legen min er skikkelig dårlig på å finne hjertelyd, og fant den ikke før i uke 15 sist. Så det skal du ikke tenke på :)

Back
Topp