Ingen symptomer

Kineblomst

Gift med forumet
[font="Times New Roman"]Er det flere her inne som ikke har noen symptomer på at en er gravid? jeg er selvsagt litt øm i brystene, og litt trøtt for tiden.
Men ellers er jeg ikke kvalm...
Det kan være normalt det og vel?

jeg har ingen symptomer, bortsett fra at jeg blir fort trøtt og sliten.
det er ganske normalt, så du trenger ikke bekymre deg[:D][:D]

Å ha ingen symptomer er like normalt som å ha mange [:D] Jeg kunne gjerne hatt  litt færre symptomer [:-]

Det var virkelig godt å høre...[:D]

Forrige svangerskap følte jeg ikke at jeg var gravid i det hele tatt.. Men gikk bra alikevel.Bare vær glad for å ikke være dårlig[;)]

Om du vil kan du gjerne få av meg.... ville gitt mye for å være i dine sko[:)]
Alt er egentlig normalt.

Ingen symptomer her foreløpig nei[8|] Uten hvis min tette nese kommer av svangerskapet da[8D]
Har vært bittelitt uggen i dag men ikke så ille at eg vi si eg har vært kvalm. Kan for såvidt bare være takknemlig men alikevel hadde eg nok følt meg tryggere hadde eg hatt litt mer symptomer.

Var rett og slett på butikken i dag for å kjøpe ny test for å dobbelsjekke at eg faktisk er gravid! (og eg har jo fra før av 6 tester som beviser det ja)[8D]

He he, jeg skulle gjerne hatt noen. For sist jeg var gravid, så ble det aldri noe mere inni magen enn at jeg ble gravid, og hadde symptomer. og plutselig så stoppet de.. og da hadde jeg gått tre mnd.. så skulle gjerne hatt noen ja :P hehe

Hihi... NYT DET[:D][:D][:D] Jeg har nesten ingen jeg heller, bare litt trøtt (egentlig veldig, men jeg har ikke tid...)[:)]

Helt normalt. Med 2 tullene hadde jeg det samme. Nå er jeg småkvlam og trøtt men det må jeg tåle lager en baby så her er det full fart fra morgen til kveld [:D]. Bare glede seg til april [:D]

Jeg er også bare trett og har ømme pupper. Jeg går på en måte og "venter" på å bli kvalm, og innbiller meg vel noen ganger at jeg kanskje er litt kvalm.. Jeg drikker 2 glass melk i lunsjen, og jeg er egentlig ingen melkedrikker. Kanskje det er derfor jeg tror jeg er litt kvalm. Surrete, ja det er jeg. Mer enn før! [:)]

Jeg har heller ikke mye symptoner... Blir fort litt bekymret om alt er bra. Har blitt en del trøttere kjenner jeg,og noen ganger stikker det i magen,men ikke mye mer enn det. Får vel bare være glad for at jeg ikke har fått kvalmen og svimmelheten enda,men det kan vel fort komme det og Hormonene styrer litt da kjenner jeg.. idag fikk jeg en liten knekk å bare gråt å gråt,ville ikke stoppe. Mest gledestårer trot jeg[:)]

Jeg har heller ikke noen spesielle symptomer (ennå), ømme pupper og litt trøttere enn vanlig. Har ennå sånn billigtester hjemme, så har tester meg ekstra gang for å se at jeg fremdeles ER gravid..haha

ORIGINAL: Azoria

Å ha ingen symptomer er like normalt som å ha mange [:D] Jeg kunne gjerne hatt  litt færre symptomer [:-]

Back
Topp