Ingen symptomer

Ms. SiloMon

Forelsket i forumet
Her i gården finnes det ikke et eneste tegn på graviditet for tida (bortsett fra mens som ikke har kommet) Flere som har det sånn?

Hadde det slik sist også, og vet jo at man kan ha et levende spire i magen likevel, men greier ikke å slå meg til ro med det. Vil ha bekreftelse på at alt er i orden!!!

her har jeg flere symptomer.
så skjønner godt du vil ha en bekreftelse på at du er gravid..
men da ville jeg nok ha ønsket bare do løping eller noe lettvint..
hehe
jeg er stuuup trøtt og små kvalm hele tiden.
det er ikke sånn kjempe festlig egentlig..[8D]

Jeg også er helt EKSTREMT trøtt hele tiden, og småkvalm hele dagen (værst på ettermiddag/kveld).
Men på en måte ble jeg glad når jeg fikk disse tydelige symptomene på graviditeten, ble en slags bekreftelse. Men nå kan jeg gjerne tenke meg at de bare forsvinner igjen.... ønsker å ha normale dager igjen!

Blir forsåvidt ikke så mye mer beroliget av å høre på hvilke symptomer dere andre har da...[;)]

men fortell meg gjerne om det er flere her ute som er symptomfrie [:)]

Jeg har nesten ikke merket noe.. De siste par dagene nå har eg vert litt kvalm, så begynte med det i uke 7.. Veit ikkje kor langt du e på vei då.. Kan jo hende du har symptom, men at du kanskje ikkje tenke øve at da e et symptom??

Ellers merka eg litt den første uka etter EL, men så dabba alt av, og etter nåken veker så begynte eg å gå meir på do enn vanlig og vart så trøtt, men det er alt.. Med de 2 jentene mine var eg konstant dårlig, så eg skjønne ka du meine med å ver bekymra, da va eg og.. Men de siste dagane har eg plutselig følt meg veldig gravid, da gjorde eg ikkje før denne uka

huff. bestill deg en privat ultralyd eller noe. er ikke godt å gå sån...
hadde heller ikke symptomer før denne uka, da kom kvalmen. ser du.er i uke 10, og sist mener jeg å huske at jeg hadde en symptomfri stund da, før det kom symptomer igjen noen uker.senere.

Du får glede deg over at det popper vel ut en mage på deg snart! [:D]
Fint lite symptomer her og, eneste jeg kjenner er at det strekker litt i underlivet innimellom. [8|] Syns jeg kjente litt bekkenplager rett før ferien, blir spennende å kjenne etter når jeg begynner på jobb igjen på mandag, er mye løfting og "sjauing" i jobben.

Er sikkert ikke noe galt. Og jeg er veeeldig glad at jeg ikke er plaget med noe. Men, tror ikke jeg greier å vente til ordinær UL for å se om ting er som de skal. Blir nok en runde med privat UL etter ferien.

Samme med meg!
Merket selv på kroppen at det var noe annerledes men har ingen symptomer ellers på at jeg er gravid!
Synes det er veldig greit i grunn, ikke så vanskelig å holde det hemmelig heller frem til magen begynner å vokse.

Jeg har også vurdert å ta tildig UL for å sjekke om alt er bra. Tror ikke jeg klarer å vente til uke 18 +-
En lite "trygghet" er jo at når du er kommet så mange uker som du har, så hadde kroppen utstøtt embryoet/fosteret dersom det hadde vært noe galt, at hjertet ikke slo feks. :-) Selvsagt så kan en ikke stole på det, men for min egen psyke så hjelper det!

Masse lykke til! :-)

Her har de fleste tegn gitt seg og, bortsett fra trøtthet og hyppigere tissing [:)] Så jeg og har den følelsen i blandt, skal visst være helt normalt det og[:)]

kan ikke si annet enn at jeg er veldig, veldig missunnelig.....
hadde gjort nesten hva som helst for å slippe denne evigvarende kvalmen...

ORIGINAL: Ms. SiloMon

Blir forsåvidt ikke så mye mer beroliget av å høre på hvilke symptomer dere andre har da...[;)]

var helt symtomfri de 4 første ukene jeg, men skjønte allikevell at jeg var gravid så testen var allerede kjøpt inn å jeg testet på forventet mens dag. etter testen ble positiv da ble det plutselig en annen tone, da fikk jeg alle symtomer jeg hadde sist svangerskap. Kvalme, sulten, løper på do hele tiden, kjempe trøtt, svimmel, hetetokter osv....

endret seg noe til deg nå da? får håpe du får fine symtomer på at du er gravid da. sist svangerskap så slet jeg med kvalme de 4første mnd å hele den siste mnd. å så hadde jeg halsbrann fra det hadde gått 3mnd å helt til fødsel, lite trivelig det.

ORIGINAL: trollfrøkna

kan ikke si annet enn at jeg er veldig, veldig missunnelig.....
hadde gjort nesten hva som helst for å slippe denne evigvarende kvalmen...

Det skjønner jeg godt! Kjenner jeg synes skikkelig synd på alle dere som går og er kvalme. Det er noe av det verste som finnes[:-] Håper det går over snart[:)]

ORIGINAL: supermomma

ORIGINAL: Ms. SiloMon

var helt symtomfri de 4 første ukene jeg, men skjønte allikevell at jeg var gravid så testen var allerede kjøpt inn å jeg testet på forventet mens dag. etter testen ble positiv da ble det plutselig en annen tone, da fikk jeg alle symtomer jeg hadde sist svangerskap. Kvalme, sulten, løper på do hele tiden, kjempe trøtt, svimmel, hetetokter osv....

endret seg noe til deg nå da? får håpe du får fine symtomer på at du er gravid da. sist svangerskap så slet jeg med kvalme de 4første mnd å hele den siste mnd. å så hadde jeg halsbrann fra det hadde gått 3mnd å helt til fødsel, lite trivelig det.

Ikke endret seg noe nei. Men, det var slik sist graviditet også, så vet jo at det er normalt. Bare rart hvor bekymra man skal være[;)]

For mange symptomer er ikke det beste det heller nei.

Jeg har heller ingen symptomer på at jeg er gravid foruten at mens er borte..
Jeg skulle nok ønske at det var noen små symptomer. Det hadde beroliget meg!
Går å tenker på om alt er bra hele tiden:(

ORIGINAL: gledermeg88

Her har de fleste tegn gitt seg og, bortsett fra trøtthet og hyppigere tissing [:)] Så jeg og har den følelsen i blandt, skal visst være helt normalt det og[:)]

Akkurat slik her også.. er livredd for MA jeg da[&:][&:]

Back
Topp