Ingen symptomer på graviditet

rim90

Blir kjent med forumet
Hei, er det vanlig å ikke føle seg gravid? Er i uke 5, men har kun trøtthet som har tatt meg. Begynner å bli nervøs for at det er noe galt :eek:

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har hatt det sånn jeg og, ingen symptomer. Men plutselig kom det litt kvalme, oppblåst mage og jeg ser skikkelig lubben ut!

Er jo veldig individuelt for alle. Bare nyt at du ikke henger over doskåla :p er ikke noe "unormalt" med deg for det :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Det sies at der er like vanlig med null symptomer som med masse! ;) Jeg ingenting før 5+2 og nå er jeg sykemeldt i to uker pga symptomer! Det skifter fort :p

♡ alle gode ting er tre ♡

Jeg tror det er veldig vanlig så tidlig. Står på den appen at de fleste symptomer slår ut rundt uke 6. Her går mine veldig opp og ned. Noen dager føler jeg ingenting, andre masse. Er generelt mye trøttere hver dag..

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg er også i uke 5. Det eneste jeg har av symptom er trøtthet og murringer i rygg og mage. Murringene har begynt å avta når jeg tenker meg om, men de er der ny og ne. Sist gang hadde jeg ikke et eneste symptom før i uke 8, i den grad det jeg fikk da var et symptom..

Back
Topp