Ingen symptomer lenger :/

GoGirl

Flørter med forumet
Hei alle sammen. Dette er mitt første innlegg her, har følgt med og leste noe av deres innlegger :)
Jeg er i uke 8+5 ifølge legen, for idag var jeg på første legekontroll. Alt var ok iforhold til blodtrykk, ble sendt til labben men skal dit imorgen for blod og urinprøve.
Men jeg beskymrer meg litt, for det siste 4-5 dagene har jeg ikke følt noe av svangetskaps symptomene, pleide å være ekstrem trøtt, sulten, pissetrang, og ømme pupper. Men ikke nå lenger, puppene er helt normale og Matlysten er tilbake til vanlig og tisser ikke så ofte som før?
Dette er mitt 3. Graviditet og jeg mener å huske at i det minste puppene var ømme hele tiden frem til fødselen, og var alltid sulten hele tida også.
Legen sa at jeg bør ikke tenke mye på det og at hvis noe er galt vil det oppdages på ultralyd i uke 12, jeg kan ikke vente til uke 12, og skal reise på ferie om noen få dager.
Er dette normal? Har noen opplevd at de ikke følte gravide idet hele tatt og alt var normal??

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan komme å gå litt ja:) Vil tro du har det heilt fint:) du kan eventuelt ta en tidlig ultralyd før du reise

Har ringt til 2 private klinker og første timen var i midten eller slutten av juli. Og jeg skal reise innen denne uka, håpet på at legen kunne gi meg beroligende svar men det gjorde han ikke :(

Hei alle sammen. Dette er mitt første innlegg her, har følgt med og leste noe av deres innlegger :)
Jeg er i uke 8+5 ifølge legen, for idag var jeg på første legekontroll. Alt var ok iforhold til blodtrykk, ble sendt til labben men skal dit imorgen for blod og urinprøve.
Men jeg beskymrer meg litt, for det siste 4-5 dagene har jeg ikke følt noe av svangetskaps symptomene, pleide å være ekstrem trøtt, sulten, pissetrang, og ømme pupper. Men ikke nå lenger, puppene er helt normale og Matlysten er tilbake til vanlig og tisser ikke så ofte som før?
Dette er mitt 3. Graviditet og jeg mener å huske at i det minste puppene var ømme hele tiden frem til fødselen, og var alltid sulten hele tida også.
Legen sa at jeg bør ikke tenke mye på det og at hvis noe er galt vil det oppdages på ultralyd i uke 12, jeg kan ikke vente til uke 12, og skal reise på ferie om noen få dager.
Er dette normal? Har noen opplevd at de ikke følte gravide idet hele tatt og alt var normal??

Føler meg ikke gravid nå helelr jeg.. :P Er 6+2, og det finnes ikke symtomer!

Hei Gogirl. For å berolige deg selv før ferien, kunne du bedt legen ta blodprøve i morgen (eller, det blir vel idag) og så igjen et par dager senere, for å vise at HCG-nivået stiger? Dette vil vise at fosteret er i live. Hvis du rekker det før du reiser da. Jeg har veldig svingninger i symptomene selv (er 8+1 uker på vei), og var veldig redd forrige uke for jeg hadde 5 dager hvor jeg følte meg nesten normal igjen. Men så kom kvalmebølgen plutselig tilbake, jippi! haha :p Jeg merker veldig lite til disse ømme puppene som så mange har, mine har bare vokst litt og ellers føles de normale. De sier jo at alle svangerskap er forskjellige, så du trenger ikke ha samme symptomer fra ett til det neste :)

HCG flater ut rundt uke 8-10, så det vil antageligvis ikke være til mye hjelp å få målt dette. " Det som er sikkert er at hCG nivået skal ha en jevn stigning i svangerskapet frem til 8-10 uker - på et maksimum: 50.000-100.000 - for deretter å synke til ca. 20.000 for resten av svangerskapet." (Hentet fra ei side på nett). Symptomene kommer og går her også, og det er helt sikkert ikke noe galt! Ofte kan dette være psykisk også, og at symptomene kommer tilbake etter man har fått en bekreftelse på at alt er bra. Mange mister også symptomer rundt disse ukene, så prøv og slapp av :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her kommer det å går! Jeg har aldri hatt ømme pupper, litt kvalm men ellers merker jeg ikke noe. 8+6 i dag og har vært på ul så alt er nok i orden med dere og :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg hadde en hel uke uten symptomer men så kom det igjen. Her er det veldig opp og ned

Hei. Eg venter også nr. 3 og hadde det på akkurat samme måte som deg. (Det bekymra meg særlig at puppene ikkje var ømme lenger). Eg hadde planlagt privat tidlig ul i uke 11/12, men klarte ikkje å vente og gikk i veke 8 i staden:) me fekk sjå eit bankane hjerte:) kan virke som om det ikkje er så uvanlig at symptomer kommer å går;)

En god "test" er å slite deg litt ut, spise dårlig og legge deg seint. Kjenner du ikke noe av d er d et dårlig tegn. Jeg har følt meg bra leeenge (utenom ømme bryst, men d har variert hvor vonde de er) men i går kveld spiste jeg lite, la meg seint og fikk ikke sove. Våkna i morres og var dritkvalm. :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Alt er nok i sin skjønneste orden :) bare slapp av og prøv å nyte ferien! :) det er jo faktisk ingenting du kan gjøre fra eller til - annet enn å bekymre deg, og det er jo ikke bra for baby :)

Alt er nok i orden, det varierer veldig her å! De siste dagene har jeg hatt mye mindre symptomer, og i dag har jeg faktisk vært å trent for første gang på 2,5 mnd! :) vi får bare være glad for de dagene/periodene uten alt for mange plager! :D

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Dette stod på appen min i går

ImageUploadedByBV Forum1404298753.823928.jpg

❤️Februar 2015❤️

Jeg hadde symptomer i førsten og når er jeg 10 uker med ingen symptomer i det hele tatt bortsett fra at jeg må tisse ofte. Er mitt tredje svangerskap blir bekymret noen ganger men mest fordi jeg leser så mye forskjellig her på BV. Men så lenge jeg ikke har mage smerter og blødninger velger jeg bare å se det positive i det. Ikke ALLE som har symptomer.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nå føler jeg meg mye lettet etter å ha fått vite at sånn skjer også med mange andre og at alt er helt normalt.
Var på trening idag for første gang siden jeg fikk vite om graviditeten, det føltes fantastisk for kroppen, selv om mannen ikke likte ideen på trening nå i første ukene. Men måtte bare tenke positivt og leve positivt! :)

Back
Topp