Ingen symptomer lenger :/

GoGirl

Flørter med forumet
Hei alle sammen. Dette er mitt første innlegg her, har følgt med og leste noe av deres innlegger :)
Jeg er i uke 8+5 ifølge legen, for idag var jeg på første legekontroll. Alt var ok iforhold til blodtrykk, ble sendt til labben men skal dit imorgen for blod og urinprøve.
Men jeg beskymrer meg litt, for det siste 4-5 dagene har jeg ikke følt noe av svangetskaps symptomene, pleide å være ekstrem trøtt, sulten, pissetrang, og ømme pupper. Men ikke nå lenger, puppene er helt normale og Matlysten er tilbake til vanlig og tisser ikke så ofte som før?
Dette er mitt 3. Graviditet og jeg mener å huske at i det minste puppene var ømme hele tiden frem til fødselen, og var alltid sulten hele tida også.
Legen sa at jeg bør ikke tenke mye på det og at hvis noe er galt vil det oppdages på ultralyd i uke 12, jeg kan ikke vente til uke 12, og skal reise på ferie om noen få dager.
Er dette normal? Har noen opplevd at de ikke følte gravide idet hele tatt og alt var normal??

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan komme å gå litt ja:) Vil tro du har det heilt fint:) du kan eventuelt ta en tidlig ultralyd før du reise

Har ringt til 2 private klinker og første timen var i midten eller slutten av juli. Og jeg skal reise innen denne uka, håpet på at legen kunne gi meg beroligende svar men det gjorde han ikke :(

Hei alle sammen. Dette er mitt første innlegg her, har følgt med og leste noe av deres innlegger :)
Jeg er i uke 8+5 ifølge legen, for idag var jeg på første legekontroll. Alt var ok iforhold til blodtrykk, ble sendt til labben men skal dit imorgen for blod og urinprøve.
Men jeg beskymrer meg litt, for det siste 4-5 dagene har jeg ikke følt noe av svangetskaps symptomene, pleide å være ekstrem trøtt, sulten, pissetrang, og ømme pupper. Men ikke nå lenger, puppene er helt normale og Matlysten er tilbake til vanlig og tisser ikke så ofte som før?