Ingen symptomer... fler ?

JuniSpire

Glad i forumet
Fra å få sjokk lenge før jeg hadde tenkt å ta en test... ved at jeg vare både trøtt, kvalm og ikke klarte tanken på enkelte matvarer.. og da fikk positiv test... så har jeg vel snart gått 1 uke uten så mye som et lite symptom...
Tok en CB digital i dag tidlig.. den viste gravid 2-3.. noe som skal stemme bra.. jeg bør etter mine beregninger få 3+ i morgen'ish.. Men hvordan klarer dere bare å gå der uten symptomer uten å sjekke at det faktisk er noe der som lever ?
Jeg tenker spess med tanke på å fortelle det.. sånn som til foreldre... arbeidsgiver etc.. men akkurat nå tar jeg meg i å glemme at jeg i det heletatt skal være gravid.. og tror nok jeg bestiller meg en tidlig UL snart.. for å få se et bankende hjerte...

Jeg tar meg i å si til de som vet når de spør hvordan det går :. joda . .det går bra... tror jeg... har iallefall ikke blødd...

Hater å leve i uvisshet... hehe
 
Her er jeg bare tissetrengt foreløpig. Men forrige gang så kom ikke symptomene før i uke 6-7. Så kan godt hende de er rett rundt hjørnet ;) eller så kan du jo bare være griseheldig og slippe unna alle!
Tror nok spiren har det bra uansett :D
 
Fra å få sjokk lenge før jeg hadde tenkt å ta en test... ved at jeg vare både trøtt, kvalm og ikke klarte tanken på enkelte matvarer.. og da fikk positiv test... så har jeg vel snart gått 1 uke uten så mye som et lite symptom...
Tok en CB digital i dag tidlig.. den viste gravid 2-3.. noe som skal stemme bra.. jeg bør etter mine beregninger få 3+ i morgen'ish.. Men hvordan klarer dere bare å gå der uten symptomer uten å sjekke at det faktisk er noe der som lever ?
Jeg tenker spess med tanke på å fortelle det.. sånn som til foreldre... arbeidsgiver etc.. men akkurat nå tar jeg meg i å glemme at jeg i det heletatt skal være gravid.. og tror nok jeg bestiller meg en tidlig UL snart.. for å få se et bankende hjerte...

Jeg tar meg i å si til de som vet når de spør hvordan det går :. joda . .det går bra... tror jeg... har iallefall ikke blødd...

Hater å leve i uvisshet... hehe

Jeg har ikke så mange symptomer selv, så jeg er også veldig usikker! Jeg tenkte å ta test i morgen for å se om jeg får 3+ da. Tror jeg skal få det! På fredag fikk jeg 2-3, så regner med 3+ er like rundt hjørnet!

Jeg har bestilt tidlig ul til slutten av oktober. Det er for å berolige meg da, at det faktisk er et bankende hjerte der
 
hehe... Det er jo egentlig helt dumt det vi driver med... hehe.. stresser og styrer for dette -- men jeg klarer ikke la det ligge liksom... og jeg føler at det blir litt dumt da.. og si det til arbeidsgiver.. og så viser det seg at det aldri engang ble et dunkende hjerte liksom... vet det er teit.. MEN!
 
Er veldig der jeg også... føler egentlig ikke til noe særlig symptomer og tar meg selv hele tiden i å tenke "er det noe der i det hele tatt" osv. Blir helt småsurrete av det.
Skjønner veldig godt det med arbeidsgiver osv.. jeg skal ha det HELT klart om det er noe der og at det står bra til før jeg forteller det til arbeidsgiver..:p sist var jeg 16-17 uker før jeg sa noe til arbeidsgiver.....:p
 
Sist gang sa jeg det med en gang testen var klar omtrent... fordi jeg akkurat hadde begynt å ny jobb og følte litt på det... og sånn i uke 11-12 jobbet jeg bare 50% pga migrene...og pga prosjektplanlegging etc vil jeg si det så fort som mulig.. men ikke før jeg vet at det er noe der... vet jo at det kan gå galt mange ganger etter denne bekreftelsen å.. men da vet jeg iallefall at det var noe... ;)
 
Jeg har tretthet som eneste symptom. Sånn var det da jeg var gravid med vesla også. Men nervøs er jeg uansett. Trives ikke sånn i limbo.
 
Forstår godt hvordan du tenker:) her fikk jeg 3+ på digital test igår, men allerede idag- første dagen uten tester i hus, kjenner jeg jeg er på symptomjakt!;) "hvor blir de av?", liksom. Her har jeg ømme bryster, men det kommer nok av lutinusen jeg går på. Kjenner en del murring i magen, og litt verk i korsryggen, men det er kun små perioder i løpet av dagen:) skal på tidlig ultralyd om ca to uker, herlig å ha det å se frem til:) hadde absolutt bestilt meg en om jeg var deg, blir liksom mer ekte da:)
 
Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke driver å tester hele tiden? :p har ikke mange symptomer, de kommer og går litt innimellom. Her har jeg ingen planer om å si noe før tidligst uke 12, med mindre det dukker opp noe som tilsier at jeg må si det. Sist fikk ikke arbeidsgiver vite det før etter uke 12 i alle fall, måtte si det da for å slippe å gå til utagerende person der jeg jobber.

Tenker nesten man blir mer stresset av all den testingen? Ser jo mange her blir bekymret om ikke testene blir så sterk som man håper eller stigningen ikke er stor nok. Er det ikke best å bare slappe av og prøve å nyte tiden? D som skjer, det skjer. Er man veldig bekymret kan man jo bestille seg en tidlig ul om noen uker.

Prøv å nyt tiden jenter, før kvalmen og hodepinen og bekkenløsningen og doturene slår inn for fult ❤️ :)
 
I forrige uke hadde jeg hyppig vannlating, opptil 20 ganger daglig! Nå er jeg 4+6, men ingen symptom. Eneste som er nå jeg reiser meg fort opp fra sittestilling får jeg nesten som "strekk" i magen på den ene siden. Nokså vondt, men det går fort over! Andre som har opplevd det?
 
Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke driver å tester hele tiden? :p har ikke mange symptomer, de kommer og går litt innimellom. Her har jeg ingen planer om å si noe før tidligst uke 12, med mindre det dukker opp noe som tilsier at jeg må si det. Sist fikk ikke arbeidsgiver vite det før etter uke 12 i alle fall, måtte si det da for å slippe å gå til utagerende person der jeg jobber.

Tenker nesten man blir mer stresset av all den testingen? Ser jo mange her blir bekymret om ikke testene blir så sterk som man håper eller stigningen ikke er stor nok. Er det ikke best å bare slappe av og prøve å nyte tiden? D som skjer, det skjer. Er man veldig bekymret kan man jo bestille seg en tidlig ul om noen uker.

Prøv å nyt tiden jenter, før kvalmen og hodepinen og bekkenløsningen og doturene slår inn for fult ❤️ :)

Det er til tider VELDIG slitsomt jo.. hehe.. og jeg trodde det ville bli bedre denne gangen enn forrige.. nå vet jeg jo liksom hva det er for noe... men tar meg egentlig i det motsatte...

Jeg føler jeg analyserer det meste..driver konsekvent med "hva skjer dersom hvis" analysering og konsekvensanaluser..... gjør det litt sånn generelt til vanlig å.. hehe... så det ligger nok der :p
 
I forrige uke hadde jeg hyppig vannlating, opptil 20 ganger daglig! Nå er jeg 4+6, men ingen symptom. Eneste som er nå jeg reiser meg fort opp fra sittestilling får jeg nesten som "strekk" i magen på den ene siden. Nokså vondt, men det går fort over! Andre som har opplevd det?
Det er vanlig :) hadde det masse forrige gang, og har opplevd det noen ganger nå :)
 
Det er til tider VELDIG slitsomt jo.. hehe.. og jeg trodde det ville bli bedre denne gangen enn forrige.. nå vet jeg jo liksom hva det er for noe... men tar meg egentlig i det motsatte...

Jeg føler jeg analyserer det meste..driver konsekvent med "hva skjer dersom hvis" analysering og konsekvensanaluser..... gjør det litt sånn generelt til vanlig å.. hehe... så det ligger nok der :p
Håper du klarer å slappe litt mer av etter hvert :D
 
Jeg heller har ikke mange symptomer. Ømme bryster, men ellers føler jeg meg ikke gravid. Trøttheten har faktisk gått litt over også. Trodde ikke jeg skulle stresse noe med det, men blir litt småtullete av å være inne her faktisk :p Får plutselig masse tanker som jeg ikke engang har tenkt på selv. Også er det fælt å se de som begynner å blø, og blir dermed redd for en sa. selv.. Har ultralyd om 2 uker for å finne ut hvor langt jeg er på vei, og kjenner jeg er så redd for om det ikke er noe hjerte som banker :O Dette er slitsomt! Gleder meg til det har gått 12 uker :D
 
Lite symptomer her også, men jeg har jo tempet i flere måneder og gjør fortsatt det. Det er deilig å se at tempen er jevn og høy:)

Ellers kun bittelitt ømme brystvorter og noe murringer.

Egentlig ganske fornøyd med situasjonen:D
 
Jeg er 5+0 i dag og har allerede sagt det til arbeidsgiver. Har en jobb med potensielt utagerende og farlige pasienter, så da er det ok at arbeidsgiver kan planlegge dagene slik at jeg ikke havner i farlige situasjoner.

Ellers føler jeg meg også helt hjelpesløs uten testene! Symptomleiting hele tiden! Men rasjonelt sett er det bare tull. Denne situasjonen har vi ikke kontroll på uansett hva vi gjør. Spiren sitter ikke bedre fast fordi vi stadig tar tester. Det blir jo bare mer bekymring av det. Men ååå så vanskelig å slippe kontrollen!
 
Lite symptomer her også, men jeg har jo tempet i flere måneder og gjør fortsatt det. Det er deilig å se at tempen er jevn og høy:)

Ellers kun bittelitt ømme brystvorter og noe murringer.

Egentlig ganske fornøyd med situasjonen:D

Jeg temper også, kjekt med den høye tempen holder seg. Men; hvor lenge kan vi forvente at den holder seg sånn? Skal den være høy hele svangerskapet?
 
Jeg temper også, kjekt med den høye tempen holder seg. Men; hvor lenge kan vi forvente at den holder seg sånn? Skal den være høy hele svangerskapet?

Tror den skal holde seg høy hele svangerskapet. Så da gir jo høy temp en god trygghet i at alt er vel, i fravær av andre symptomer :)

Tenk at vi er gravide!! Oi, dette blir spennende!
 
Back
Topp