Ingen Stikkinger i livmor!?

Krokodille123

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
føler alle plages av stikkinger i livmoren, UTENOM meg :eek: kan det være grunn til bekymring?

Typisk at rett etter jeg skrev dette så kom det plutselig ligamentsmerter :dance018 haha. Er 9+2. Har tidlig ul på torsdag, så får vel bare krysse fingrene for at alt er fint!

Det er bare å nyte tiden uten, plutselig ryr det på med plager:p

Jeg var ekstremt plaget av det spesielt første uken etter jeg fant ut at jeg var gravid. Trodde jeg skulle få mensen hele tiden, og måtte sove med varmeflaske på magen eller ved korsryggen. Nå er de nesten helt borte, merket det litt i forrige uke, men ikke noe jeg la spesielt merke til. Har forstått det sånn at det er like normalt å ha det som ikke. Svigerinnen min skjønte ikke hva jeg snakket om når jeg fortalte om hvor vondt jeg hadde :hilarious: Og hun har nettopp gått gravid. Så veldig forskjellig!

Men så «bra» du fikk det, da? Haha. Eller angrer du på at du etterlyste de nå, kanskje?:p

Hadde ekstreme smerter sist graviditet - har ikke kjent noe av det denne gangen! Så er nok like normalt begge deler ☺️

Jeg har heller ingen tegn til stikninger i livmoren, så du er ikke aleine :D

De siste dagene har jeg så vidt kunne snu meg i sengen uten å gå ligament smerter og kjenner tak i magen når jeg begynner å bli sliten.

De siste dagene har jeg så vidt kunne snu meg i sengen uten å gå ligament smerter og kjenner tak i magen når jeg begynner å bli sliten.

Back
Topp