Ingen stigning..

Godt det ikke er så lenge til da :)

Hehe ja! Men tiden går så sakte [emoji30] Tok foresten en test istad som det var en svak svak strek på, noe som er positivt! Prøver og finne på ting og gjøre hele tiden for og ikke tenke på det! Så idag ble hele leiligheten vasket fra tak til gulv [emoji23]
 
Før jeg skulle legge meg igår begynte jeg og blø... helt friskt blod, men det så litt klumpete ut (beklager for detaljer) og ganske bra med smerter.. blør fortsatt og smertene er ennå der... [emoji33][emoji30][emoji30]
 
Huff, høres ikke bra ut, men krysser fingrene for at det ikke er så galt som det høres ut.
Var det imorgen du skulle til gyn?
 
Lykke til!
 
Huff, synes dessverre ikke det høres særlig oppløftende ut. Håper likevel det bare er kroppen som tuller og at du kan få gode nyheter imorgen.
 
Før jeg skulle legge meg igår begynte jeg og blø... helt friskt blod, men det så litt klumpete ut (beklager for detaljer) og ganske bra med smerter.. blør fortsatt og smertene er ennå der... [emoji33][emoji30][emoji30]
Ser desverre ikke bra ut. Med så svake tester (og noen negative), pluss tante rød på besøk så tenker jeg desverre att dette var en kjemisk en. Du får nok ikke se så mye hos gynekolog uansett da de ikke vises annet enn slimhinnene så tidlig. Håper du blir klokere og vet mer imorga :) lykke til :)
 
Last edited:
Ser desverre ikke bra ut. Med så svake tester (og noen negative), pluss tante rød på besøk så tenker jeg desverre att dette var en kjemisk en. Du får nok ikke se så mye hos gynekolog uansett da de ikke vises annet enn slimhinnene så tidlig. Håper du blir klokere og vet mer imorga :) lykke til :)

Er ganske sikker på at det er det er jeg også! Men lever i det lille håpet...
 
Lykke til [emoji173]️
 
Lykke til i kveld!
 
Back
Topp