Ingen stigning fra 4+2

LoffIMagen

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Septemberlykke 2024
Tok ikke strimmeltest i går, men tok en i dag tidlig (4+4) og den så først litt sterkere ut en 4+2 og 4+1, men når den tørket ser den ganske lik ut om ikke svakere. Jeg er veldig bekymret!
 

Vedlegg

  • 75BF22E1-0283-4613-B573-F23244AC61C7.jpeg
    75BF22E1-0283-4613-B573-F23244AC61C7.jpeg
    35,9 KB · Visninger: 67
  • 6695198B-D4F9-4B98-B2BF-B1B0029D5075.jpeg
    6695198B-D4F9-4B98-B2BF-B1B0029D5075.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 68
Det går ikke an å måle stigning med tester. De strekene er khempefine, og hvis du er mer nervøs da må du heller få tatt blodprøver. Ikke pin deg selv på denne måten, det er så strevsomt for deg.
 
Tok ikke strimmeltest i går, men tok en i dag tidlig (4+4) og den så først litt sterkere ut en 4+2 og 4+1, men når den tørket ser den ganske lik ut om ikke svakere. Jeg er veldig bekymret!
Hei! Vet ikke om det hjelper, men de ser veldig lik ut som mine gjorde forrige uke ( uke 4). Og jeg syns en av mine plutselig såg svakere ut også. Men fikk jo 3+ på uke nå, så det har jo økt. Har også lest andre plasser at folk har vist til veldig høy HCG ved lege men mellomsvak strimmelstrek. Så tror ikke man skal henge seg alt for mye oppi det :) jeg har troen ❤️
 
Det går ikke an å måle stigning med tester. De strekene er khempefine, og hvis du er mer nervøs da må du heller få tatt blodprøver. Ikke pin deg selv på denne måten, det er så strevsomt for deg.
Takk ❤️ Jeg er egentlig en realist og vet at det jeg driver med er hysteri. Er nok et resultat av mange kjemiske. Du har forhåpentligvis rett❤️
 
Hei! Vet ikke om det hjelper, men de ser veldig lik ut som mine gjorde forrige uke ( uke 4). Og jeg syns en av mine plutselig såg svakere ut også. Men fikk jo 3+ på uke nå, så det har jo økt. Har også lest andre plasser at folk har vist til veldig høy HCG ved lege men mellomsvak strimmelstrek. Så tror ikke man skal henge seg alt for mye oppi det :) jeg har troen ❤️
Det hjelper❤️❤️❤️
 
Tok ikke strimmeltest i går, men tok en i dag tidlig (4+4) og den så først litt sterkere ut en 4+2 og 4+1, men når den tørket ser den ganske lik ut om ikke svakere. Jeg er veldig bekymret!

Jeg opplevde det samme. Den ene ble tatt for to dager siden og den andre i dag, men det er ingen øking. Jeg synes til og med den for to dager siden er litt sterkere. Jeg måtte ta en digital for å bli beroliget, og den viste en øking til 2+3 (jeg er 4+2 eller 4+3 i dag). Jeg tror ikke det at vi ikke ser øking på strimlene skyldes at det er noe galt:). Det er mange faktorer som kan spille inn som konsentrasjon på urin og små ulikheter i fargestoffet på testene.
IMG_20200610_121616.jpg
 
Last edited:
Ikke bruk strimmel til å måle stigning er du snill❤️❤️❤️ Den gir deg bare bekymring og er ikke riktig for sammenligning når HCCg begynner å øke. Bruk digital eller helst blodprøver.
Du er gravid ♥️♥️♥️♥️
 
Takk for alle svar som banker litt mer vet inn i huet mitt damer. Det hjelper ❤️❤️
 
Back
Topp