Tok ikke strimmeltest i går, men tok en i dag tidlig (4+4) og den så først litt sterkere ut en 4+2 og 4+1, men når den tørket ser den ganske lik ut om ikke svakere. Jeg er veldig bekymret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Vet ikke om det hjelper, men de ser veldig lik ut som mine gjorde forrige uke ( uke 4). Og jeg syns en av mine plutselig såg svakere ut også. Men fikk jo 3+ på uke nå, så det har jo økt. Har også lest andre plasser at folk har vist til veldig høy HCG ved lege men mellomsvak strimmelstrek. Så tror ikke man skal henge seg alt for mye oppi det jeg har troenTok ikke strimmeltest i går, men tok en i dag tidlig (4+4) og den så først litt sterkere ut en 4+2 og 4+1, men når den tørket ser den ganske lik ut om ikke svakere. Jeg er veldig bekymret!
Takk Jeg er egentlig en realist og vet at det jeg driver med er hysteri. Er nok et resultat av mange kjemiske. Du har forhåpentligvis rettDet går ikke an å måle stigning med tester. De strekene er khempefine, og hvis du er mer nervøs da må du heller få tatt blodprøver. Ikke pin deg selv på denne måten, det er så strevsomt for deg.
Det hjelperHei! Vet ikke om det hjelper, men de ser veldig lik ut som mine gjorde forrige uke ( uke 4). Og jeg syns en av mine plutselig såg svakere ut også. Men fikk jo 3+ på uke nå, så det har jo økt. Har også lest andre plasser at folk har vist til veldig høy HCG ved lege men mellomsvak strimmelstrek. Så tror ikke man skal henge seg alt for mye oppi det jeg har troen
Tok ikke strimmeltest i går, men tok en i dag tidlig (4+4) og den så først litt sterkere ut en 4+2 og 4+1, men når den tørket ser den ganske lik ut om ikke svakere. Jeg er veldig bekymret!