Ingen spark!

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Jeg er 20+3 idag, fått babymage å alt er fint meeen jeg merker fortsatt ikke noe til prinsessa mi :( jeg tror kanskje ho begynner å sparke litt, men veldig usikker! Fler enn meg som ikke har tydelige spark enda? :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her. Men ved ul viste d seg at morkaka lå mot magen, derme så tar d litt lengre tid før jeg kjenner baby'n. Kanskje er d d hos deg også?

Ikke jeg heller... men er jo ikke 18 uker ennå :P Kjenner bare romstreringer der inne ;)

Kjente ordentlige spark for en 10 dagers tid siden :-) (har morkaken foran) er 21+1. Det kommer :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ingen spark enda. 19+4. Morkaka forran! Det kommer etterhvert. Men hører med Doppler inne i mellom. DA er det tydlig spark og romstering/turning:-)

Var i uke 22 med første mann før eg kjente liv, så det kommer...

Jeg trur ikke jeg heller kjente så mye med første så tidlig. Men kjente tydlige spart i går (dette er andre), kjente til og med utpå magen. Men da lå jeg på magen og presset hånden litt hardt, men kjente det tydelig, herlig følelse.
Men som sakt kan jeg ikke huske at jeg kjente det så tidlig med første. Er 18+3 i dag :D

Har kjent bevegelse nå i ca 2 uker.

Hadde ett tydelig spark igår kveld, og ett idag på morningen! Skvetter så jeg nesten banner haha :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Merker lette spark hver dag, men ikke sånne harde utenpå enda :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp