Ingen smil med CB

Lena87

Forelsket i forumet
Heihei søte damer :)
Er på 3 dagen der jeg prøver meg på denne digitale ferilitestesten fra Clear Blue men den kommer med bare kjipe rundinger, ikkje et lite smil engang :p sååå, når ca begynte den og smile til dere? Mangen dager før/ettet EL? Eg skal ha EL rundt 2 eller 4 juni, burde den ikkje begynt litt da? :p

Heihei søte damer :)
Er på 3 dagen der jeg prøver meg på denne digitale ferilitestesten fra Clear Blue men den kommer med bare kjipe rundinger, ikkje et lite smil engang :p sååå, når ca begynte den og smile til dere? Mangen dager før/ettet EL? Eg skal ha EL rundt 2 eller 4 juni, burde den ikkje begynt litt da? :p
Hvis jeg har hatt den lilla testen har den begynt meg blinkende smilefjes 3-4 dager før. Med den rosa testeren 1-2 dager før.Men det kommer jo Ann på om EL er i rute da:)

EL har vært vær 29 dag no iallefall 3pp, er den lilla :) håper det kommer et smil snart da :) du brukte morgen urinen sant? :)

Har brukt morgen urin frem til jeg har fått blinkende smilefjes. Da har jeg testa på ettermiddagen også altså 2 g om dagen. LH stiger som regel på ettermiddag/kveld.

Brukte den lilla da jeg ble gravid for 1 år siden. Fikk bare rundinger. Ikke antydning til blinkende smil. Så på ettermiddagen mistenkte jeg noe, så tok ny test. Fast fjes :)
Morgenen etter tok jeg ny test, og kun runding (hadde to tester).

Back
Topp