M [Malin] Forumet er livet 21 Okt 2010 #2 Mine kom i går morges.. Har du sjekka at det står rett kontonr på papiret?
B *Bianco* Forumet er livet 21 Okt 2010 #3 ORIGINAL: [Malin] Mine kom i går morges.. Har du sjekka at det står rett kontonr på papiret? ja det er rett.verken jeg eller mannen har fått[:)]
ORIGINAL: [Malin] Mine kom i går morges.. Har du sjekka at det står rett kontonr på papiret? ja det er rett.verken jeg eller mannen har fått[:)]
hinkeldinkel Forelsket i forumet 21 Okt 2010 #5 [&:]verken jeg eller venninen min har fått heller mens alle de andre jeg vet om har fått
B *Bianco* Forumet er livet 21 Okt 2010 #7 er det overføring kl 4 da?? krysser for at jeg får dem før helga[:)]
B *Bianco* Forumet er livet 21 Okt 2010 #12 ORIGINAL: snuppis! Vi har fått pengene, men ikke skatteoppgjøret.... ja det er bedre den veien får jeg si.fordi vi har fått skatteoppgjøret men ikke pengene[8D]
ORIGINAL: snuppis! Vi har fått pengene, men ikke skatteoppgjøret.... ja det er bedre den veien får jeg si.fordi vi har fått skatteoppgjøret men ikke pengene[8D]