ingen post

VilSåGjerne

Forumet er livet
fra hausken i dag heller[:(] off[:(] vil ha de datoene eg så eg kan planlegge sommeren litt....

men no jenter, no løper eg på jobb[:D]

har sendt medling til moderator 9 og prikken om de kan fikse tråden opp på topp, så de gjør vel det når de får tid[:)]

ha en flott dag alle sammen[:D]

Ha en fin dag du og[:D]....håper du får medisinen snart. Jeg fikk sprayen min i dag[:D]

Ha en strålende dag du også. [:)][:D][:)]
Så håper jeg du får post snart, med datoer og alt.

ORIGINAL: * Bobbo *

Ha en strålende dag du også. [:)][:D][:)]
Så håper jeg du får post snart, med datoer og alt.

Kjønner godt at du er utoldmodig jeg, selv fikk jeg svar over telfon før arket om i postkassa sammens med resepten.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEIIIIIIIIII[:'(]

Kommer jo ingen post i morgen[:(] er jo 1 mai jo[:(]

må kanskje vente helt til fredag då

Huff, kjipt å måtte vente sånn.
Håper den ligger i postkassa di på fredag. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Huff, kjipt å måtte vente sånn.
Håper den ligger i postkassa di på fredag. [:)]

kjenner at eg e litt smånervøs[8D][:D] for eg har jo søkt om sommerjobb så i sommer får eg hele 100% stilling på papiret, og eg sitter no og VET at eg blir sykemeldt en mnd og eg VET at det er så vanskelig å få fatt i folk på jobben[&:][&:][&:] og eg sliter så sinnsykt med dårlig samvittighet,og eg vil ikke si noe te sjefen før eg har datoene klare. og for å hjelpe henne med sommeren vil eg snakke med legen min ang dette, sånn at eg kan få sykemeldingen før eg blir sykemeld evt, for at hun skal få folk inn igjen. og eg vil gjerne planlegge litt. må og finne ut korti eg kan ta ferie igjen,for eg har nemmelig to uker ferie mens eg e sykemeldt[&:][&:]

åååååå så eg sliter med den samvittigheten min altså

men kommer det ikke på fredag så ringer eg te klinikken[8D][:D]hehe[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

kjenner at eg e litt smånervøs[8D][:D] for eg har jo søkt om sommerjobb så i sommer får eg hele 100% stilling på papiret, og eg sitter no og VET at eg blir sykemeldt en mnd og eg VET at det er så vanskelig å få fatt i folk på jobben[&:][&:][&:] og eg sliter så sinnsykt med dårlig samvittighet,og eg vil ikke si noe te sjefen før eg har datoene klare. og for å hjelpe henne med sommeren vil eg snakke med legen min ang dette, sånn at eg kan få sykemeldingen før eg blir sykemeld evt, for at hun skal få folk inn igjen. og eg vil gjerne planlegge litt. må og finne ut korti eg kan ta ferie igjen,for eg har nemmelig to uker ferie mens eg e sykemeldt[&:][&:]

åååååå så eg sliter med den samvittigheten min altså

men kommer det ikke på fredag så ringer eg te klinikken[8D][:D]hehe[:D]

Skjønner godt at du får dårlig samvittighet. [&:] Så da er det godt
å planlegge litt.

Håper inderlig det er post til deg imorra, hvis ikke hadde jeg ringt klinikken. [:)]

ikke i dag heller jo[:'(]

Back
Topp