Ingen post så ringte klinikken eg

VilSåGjerne

Forumet er livet
Hørtes nesten ut som at de ikke hadde laget papirer til meg. men hun fant datoene til meg, sånn ca[8|]

starter på nesespray om 8 dager.sprøytene sånn ca 27-28 mai,ul kontroll på bursdagen min og eggtuttak i uke 24...........

så hun skulle sende resept på sprayen no, for den må jo apoteket bestille inn for meg og eg må jo ha den te lørdag siden det er stengt søndag og mandag.

syntes dette var "rart" gjort av de eg[8|]sjokka[&:]

men fikk no litt svar[:D]

Du kan banne på at de rett og slett har glemt deg, dårlig gjort!!!
Men det ordner seg til slut da, bra du ringte.

ORIGINAL: twinanne

det var det eg sa til samboer ute i ste,men det hadde han ikke tro på....men det hørtes jo ikke verre jo...

men du??? har du tatt ut egg i dag du??? har ikke lest igjennom trådene her, har ikke så mye tid no, for eg må stelle meg og så på jobb[:)]

Så bra du ringte[:)]

Godt du ringte da. [:)]

Jeg og gikk og venta og venta på konvolutt i posten med alle reseptene. Så bestemte jeg meg for og ringe fredagen 1 1/2 uke før (siden alle medisinene må bestilles). men neida, de hadde ikke glemt meg. Hun hadde postet det dagen før. Jaha ja. Mon tro om de hadde dotte ned i postkassen på lørdagen hvis jeg ikke hadde ringt.....

Og da jeg lurte på hvor min resept ble av, påsto de at jeg ikke hadde fått med meg at jeg måtte hente det på sykehus apoteket. Jeg blir så provosert når noe er bedrevitere, kan de ikke bare innrømme at de av og til gjør feil!?

Bra alt er ordnet nå da VilSåGjerne!

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: twinanne

det var det eg sa til samboer ute i ste,men det hadde han ikke tro på....men det hørtes jo ikke verre jo...

men du??? har du tatt ut egg i dag du??? har ikke lest igjennom trådene her, har ikke så mye tid no, for eg må stelle meg og så på jobb[:)]

Ja egguttaket er ferdig gjort, du har svart meg i en annen tråd.

Bra du ringte VilSåGjerne!!! JEg skal og ha eggutak i uke 24,då blor vi rugerer på likt[:D]

Back
Topp