Ingen plager!!

HelLa

Andre møte med forumet
Jeg syns jeg stadig leser her inne om alle plagene man har og at man er sykemeldt. For min del, er 21+3 i dag, har jeg ikke hatt noen plager/vondter så langt. Absolutt ingenting! De første 12 ukene var jeg litt oftere på do, men ser igrunn ikke på det som en plage.. Ikke vært kvalm, ikke særlig slapp. Ingen cravings. Merket ikke på kroppen at jeg var gravid i det hele tatt, så det var ganske surrealistisk å se lille prinsen på oul. Fantastisk flott! Endelig er magen kommet frem, så langt det eneste sikre tegnet for min del.Er jeg en av de heldige, eller?:) Blir jo rent sprø av å lese alle deres erfaringer, og priser meg lykkelig over at jeg er i så god form! Ingen andre som har det slik??

Da vil jeg si at du er veldig, veldig heldig! (og så kjenner jeg meg veldig misunnelig :P)

Da er du nok heldig ja :-)

Jeg har hatt litt plager, men absolutt ikke så ille at jeg skal klage. Var en del kvalm og svimmel de første 12 ukene, og nå merker jeg det mest på ryggen av og til, og at jeg har litt dårligere balanse og sånt enn tidligere. og litt antydning til halsbrann. Blir selvfølgelig fortere sliten og trøtt enn tidligere, og kan ikke frese rundt i like høyt tempo hele døgnet som før.. men det tenker jeg man bare må regne med, og ta med et smil :-) Så jeg vil si jeg er heldig!

Bare pris deg lykkelig du ;) Her har jeg og har fortsatt mye plager og er 100 % sykmeldt :(

Så heldig du er!! Nyt den gode formen :) nå er jeg som normal, jeg også (bare litt mer trøtt), men var skikkelig dårlig tom uke 16..

Sånn har eg og det :-)
Nesten så eg glømme at eg e gravid!
Kun litt småuggen noen dager og trøtt da...
Ellers har formen vært og fortsatt er TOPP.... :-)
Heeeeeelt uvirkelig å se mini på UL!

Ja virker som jeg bare bør anse meg som heldig, dette er jo som en drøm hehe:) unner virkelig ikke dere andre sånne dumme plager, er utrolig dumt at noen får alt:/

Jeg er og i veldig god form! Og har vært det hele tiden! Ikke kvalm, noe trøtt i perioder, ømme bryst, og ofte på do, men det har ikke plaget meg. 100% jobb hele tiden, og om alt fortsetter som det har gjort, så jobber jeg helt til permisjon :)

Jeg hadde det slik sist :) Mer plager første 3 mnd denne gang, men absolutt ikke mye! Nå er det kun at magen begynner å komme i veien ;)

Jeg syns jeg stadig leser her inne om alle plagene man har og at man er sykemeldt. For min del, er 21+3 i dag, har jeg ikke hatt noen plager/vondter så langt. Absolutt ingenting! De første 12 ukene var jeg litt oftere på do, men ser igrunn ikke på det som en plage.. Ikke vært kvalm, ikke særlig slapp. Ingen cravings. Merket ikke på kroppen at jeg var gravid i det hele tatt, så det var ganske surrealistisk å se lille prinsen på oul. Fantastisk flott! Endelig er magen kommet frem, så langt det eneste sikre tegnet for min del.Er jeg en av de heldige, eller?:) Blir jo rent sprø av å lese alle deres erfaringer, og priser meg lykkelig over at jeg er i så god form! Ingen andre som har det slik??

Sniker fra november/desember! Slik ver mitt første svangerskap også! Slei igjennom uten en eneste dag med kvalme eller noen andre plager! Nå i mitt andre svangerskap har eg desverre vert plager med kvalme og vert veldig sliten! Utrolig merkelig at svangerskapene kan være så forskjellige! Er det din første? :)

Ja er mitt første, og er utrolig overrasket over hvor "enkelt" det er. Hadde forberedt meg på noe helt annet for å si det sånn. Håper siste halvdel går like glatt som første:)

HURRA :D Er det ikke godt å kunne være i så god form ? :D se alle andre som sliter å være glad det ikke er deg, hihi :)

Med jentungen var jeg sykemeldt pga arbeidsforhold og kraftig bekkenløsning, men utenom det var formen min veldig fint. Syns så synd på de som sleit og var så glad for at jeg hadde vært såpass heldig. Dessverre ble det heeeelt motsatt denne gangen :p

Nyt null plager :D Kryser fingrene for at du får det sånn videre i svangerskapet også :D

Back
Topp