Ingen morgenfugler??

Entil

Elsker forumet
Go`morn jenter!!
Ingen andre som er tidlig oppe, er jo helt alene her jo...?[8|]

Huff... Tror dette blir en laaang dag gitt[&o] Tre timer søvn i natt og aleine med 4 unger.....

Men ønsker dere en flott dag likevell da[:)]

jupp jeg er oppe og gråter masse jeg!
Er aldeles ingen morgen ful!  Men må sende barna på skole da!
Og kjempe godt å slippe å gå på jobb i dag gitt!
deilig dag!
Ha en strålende dag alle sammen da!
og helg for dem som tar det nå!

God Morgen!!!!!!

Har vært våken siden 6.30 jeg... Da våkna lilleVille og gubben kom hjem fra jobb. Stod opp kl 7 og var å leverte lilleVille i bhg kl 7.30. Nå har jeg en liten "morgenpause" før jeg forhåpentligvis får skyss ned på kontoret... Må jobbe i dag og[8D]
menmen.. Så lenge sol skinner ute så få jeg vel si meg fornøyd[:D] SOMMER SNART!!!![:D][:D][:D][:D]

Ha en strålende fin dag jenter!!!!!

Jo da vært våken en stund. 3 timer søvn og 4 barn ja....det kan jo bli interessangt. Lykke til[:)]

Våken her å... Skal snart avgårde til legen på sykehuset på sjekk...igjen.
Er så mye hos legen at jeg jeg begynner virkelig å bli lei..men men. Holder vel ut de siste mnd å.

Ha en toppers dag alle sammen [:)]

har også vært våken en stund, og sovet ekstremt lite i natt. skal til legen og forlenge sykemelding og litt sånt idag og så på besøk til et vennepar ikveld med to søte små barn[:)] gleder meg![:)][:)]
kos dere masse masse idag alle sammen!!
grokka: gråter du??

go måren go måren
fira unger det hørtes veldig travelt ut=)
e alle dine???

De er store da, så det er ikke sååå mye pes. Stort sett er det veldig rolig her, så håper jeg kan få sove litt på sofa`n etterhvert[:)]

Og ja... De er mine... Eller... Jeg har født bare to av dem. De to andre er samboeren min sine, men de er her hos oss på fulltid, så jeg ser på dem som mine også[:)]

nei jeg gråter ikke i ordes rette forstand.. men jeg er oppe! Og kunne tenkt meg å sove minst 10 timer til tenker jeg!
så ikke så godt i humør...
aldri vært morgen ful!

Neida[;)] De er store og flinke. Ordner det aller meste selv.. Leker godt sammen og det er veldig skjelden de krangler.. Husker ikke sist det skjedde, faktisk[8|] Så vi er heldige sånn[:)]

Da slo jeg dere alle sammen!! Her var vi oppe 5 i dag!! [:@] Grrr.... Midt på natta jo [>:]

Men etter å ha lekt og løpt rundet til 6.30, så ville hun sove igjen... Og da snek jeg meg opp i senga også, og så sov til til nesten 8..

Nå har vi spist frokost. Og endelig fredag da!! Hurra!!

I morgen skal vi på hytta en tur da... Blir første skituren i vinter...

HA EN NYDELIG DAG!!!!!

Back
Topp