Ingen menstruasjon, negativ test

Imagine

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Forventet mens fredag, men enda ikke kommet. Tester negativt.
Har ingen symtomer, men menssmerter/murringer i helgen, så trodde den skulle komme så løp rundt med OB i lommene.
Er det andre som har testet negativit etter forventet mens, men alikvel vært gravide?
 
Jeg hadde en gang, i vår 10 mndrs prøveperiode, gått 2 uker over tiden, noe som er helt uventet fordi min mens er alltid på datoen, jeg testet og testet, men alle negative. Fikk mensen da, etter 2 uker, så det var vel etter eller annet som forstyrret syklusen min. Var iallefall ikke gravid nei den gangen nei.

Håper du finner ut av det
 
Kanskje du stresser, da blir min forsinket;-)
 
Jeg testa dagen jeg skulle hatt mens. Og 3-4 dager etter det. Men fikk negativ. Så testa jeg ikke igjen før 8 dager over tiden. Først da fikk jeg positiv :)
 
Skulle hatt mensen for 3 dager siden. Testa på dagen jeg skulle hatt med RFSU testen. Den var negativ.. i går kom kvalmen og luft i magen, slapp og tisser mye.. men orker ikke ta gledene på forskudd. Så venter 1 ukes tid med testing :) er så deprimerenes å teste negativ :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sniker fra januar;

Jeg gjorde akkurat som deg, men jeg tok 3 (!!!!!) rfsu tester når jeg var på overtid (med ca 3 ukers mellomrom), hvor alle var negative.

Lot det så gå enda en måned (da var jeg nesten 8 uker på overtid), kjøpte meg en CB test på apoteket som da var positiv med en gang, hvor det attpåtil sto gravid 3+.

Jeg kjøpte mine tester på kiwi, dro tilbake og sjekket, hvor alle testene faktisk var utgått på dato. Jeg og sov med tampong, for hadde masse mensmurringer og bare ventet på mens. Dro ganske kjapt til legen, og han mente at eg var nesten 8 uker når jeg da fant det ut....




- Flittig bruker av app'en ;)
 
Back
Topp