Ingen mens, men negativ test...

Løvinne_74

Flørter med forumet
Hei! Nå er jeg fem dager over IKM og har fortsatt ikke fått mensen. Har selvfølgelig tatt noen tester, men de er negative. Tok den siste i går morges. Puppene er store og ømme, og det komme en råmelklignende veske ut fra høyre pupp....

Nevnte alt dette for en god venninne av meg som er lege, og da sa hun til min STORE forskrekkelse og fortvilelse at "råmelkpupper" og uteblitt mens når man har testet negativt på en gravitest også kan være et symptom på svulst på hypofysen!! Ble selvsagt livredd[:o][:(]

Noen som har erfaring med at man er gravid selv om testen ikke har vist seg positiv i begynnelsen???? Huff, håper på raske svar.
 
Uff, ville tatt en sjekk da siden hun sa det?

Jeg tok ikke test før jeg var 1 uke over forrige gang - men jeg vet ikke om den kunne vært positiv før, fordi jeg ikke testet tidligere..

Krysser fingrene for at alt er ok, og at testen blir positiv snart..."klem"
 
Hei. Syntes det er litt uprofesjonelt av en lege å si sånt, uten videre undersøkelse! De symptomene du beskriver er det mange som har (og de er helt friske), og som du sier er du bare 5 dager for sen! Leste på en dansk internettside at det vanligste er å få positivt resultat først 2-3 uker etter uteblitt mens! Siden denne legen har greid å skremme deg syntes jeg du skal ta en tur til en annen lege, som kan undersøke deg ordentlig! Unnskyld meg, men jeg blir dyktig provosert av helsearbeidere som kaster ut av seg diagnoser uten å ha gjort undersøkelser på forhånd! Lykke til, er ganske sikker på at du er helt frisk![;)]
 
Takker for oppmuntrende svar! Jeg er også småsint på venninna mi som sa dette til meg!! Har ikke vært helt meg selv siden det. Har fått time hos fastlegen min på tirsdag. Krysser fingrene for at mensen er borte for godt for noen måneder og at jeg tester positivt om noen dager[:)]
 
Hei. Jeg testet negativ en hel uke etter forventet menstruasjon. Følte meg gravid allikevel, så jeg kjøpte meg enda en test. Ville ikke gi meg. Den siste testet jeg positivpå.
Men må legge til at jeg fikk ingen råmelk ut av brystene. Er nå over halvveis og har fremdeles ingen råmelk.Lykke til. og frykt ikke det verste.Klem.
 
Back
Topp