Ingen melk ennå

bimsa

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Er det noen andre som ikke har fått melk ennå?

I mitt forrige svangerskap lakk jeg fra uke 28, men denne gangen har det ikke kommet noe ennå, og jeg er 37+6 idag.

Det er så vidt noen bittesmå dråper kommer hvis jeg klemmer.

Er det vanlig at det er så stor forskjell på svangerskapene når det kommer til melk, på lik linje som alt annet er anerledes?

Ingen melk her, 38+5. Regner med at det også er en av de tusen tingene som kan variere fra svangerskap til svangerskap? Det er jo i alle fall deilig å slippe lekkasjer før det er nødvendig :)

Jeg har lekket et par dråper tidligere, men ikke noe nå :) hadde heller ikke mye sist svangerskap.

Ingen melk hær heller. 37+5
Va litt bekymra først, men tenkte fort at æ treng d jo ikke før lillegutt kommer til værden. Så æ håpe no for alldel d kommer masse melk da!

Godt at det ikke bare er meg. Når jeg tok det opp med jordmor mumlet hun bare "det var merkelig" og skiftet tema.
Forrige gang lakk jeg som sagt masse, men hadde kun totalt 50 ml etter at datteren ble født. Selv om jeg pumpet annenhver time.

Så får satse på at det er motsatt denne gangen! :joyful:

Her har det også sluttet å lekke.. Jeg våkner til flekker på tshorten, men veldig veldig lite i forhold til tidligere. Det skal ikke bety noe ifht til melkeproduksjonen - så da er det like greit :P

Har ikke melk, kun dråper om jeg klemmer!

Her er det intet, men kommer sikkert etter fødsel - og like greit er det. Vi har skaffa oss en ekstra madrassbeskytter forresten for å ikke ødelegge madrassene helt når jeg lekker om natta. Orker ikke tanken på å sove med bh og innlegg. Har også skaffa meg noen ulltopper for å ikke få betennelse.

Her er det intet, men kommer sikkert etter fødsel - og like greit er det. Vi har skaffa oss en ekstra madrassbeskytter forresten for å ikke ødelegge madrassene helt når jeg lekker om natta. Orker ikke tanken på å sove med bh og innlegg. Har også skaffa meg noen ulltopper for å ikke få betennelse.

Jeg klarer heller ikke sove med bh. Kommer nok til å bruke tisselaken hvis jeg skulle lekke etter at babyen har kommet.

Null melk her!! Er 38+6!! Er egentlig glad for at jeg har sluppet unna det.. Blir sikkert nok av lekking etter fødsel;)

Jeg har fått melk, men jeg lekker ikke noe særlig. Men jeg kan kjenne melk/gulp lukt, av alle ting så jeg bruker innlegg.

Ingen melk her enda! Har ikke hatt det før etter fødselen med de to andre heller. Er 39+3 i dag.

Samme her! Lakk fra 6 mnd i forrige svangerskap!
Vet av erfaring at den kommer! Mistet i uke 22, sist og hadde ikke hatt antydning til melk. Men 48 timer etter var jeg sprengt.. Så måtte på tabletter for å stoppe det.. Så melken kommer!

Back
Topp