Flere som har det slik jeg er i dag 5+2 jeg har ingen særlig symptomer . Øm i bryster . Men jeg sliter med matlyst . Jeg er ikke kvalm eller noe slikt . Men har rett og slett ingen matlyst noen som opplever dette uten kvalme ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja føler jeg bare spiser fordi jeg må gått sånn en ukes tid får håpe matlysten kommer tilbakeIngen kvalme, ingen matlyst. Ingenting som frister. Får tvunget i meg et par biter av ting og så er det stopp.
Jeg tvinger i meg smoothie på morningen for å få ned noe men i dag fantes ikke sulten til middag endte med å spise bare salatenHer er det lite som frister i matveien også. Får i meg frukt og flytende (yoghurt etc), men frister ikke så mye med fast føde av en eller annen grunn. Er ikke kvalm heller, bare ingenting som frister noe særlig.
Flere som har det slik jeg er i dag 5+2 jeg har ingen særlig symptomer . Øm i bryster . Men jeg sliter med matlyst . Jeg er ikke kvalm eller noe slikt . Men har rett og slett ingen matlyst noen som opplever dette uten kvalme ?
Ja håper det forandrer seg begynt å få litt brekninger innimellom det hjelper ikke akkuratEt mareritt å gå på butikken for å finne middag. Har ikke lyst på noenting Er heller ikke kvalm, kanskje litt uggen tidlig på morgenen, men ikke direkte kvalm.