Ingen matlyst ?

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Flere som har det slik jeg er i dag 5+2 jeg har ingen særlig symptomer . Øm i bryster . Men jeg sliter med matlyst . Jeg er ikke kvalm eller noe slikt . Men har rett og slett ingen matlyst :bored: noen som opplever dette uten kvalme ?
 
Jeg var først skrubbsulten i noen dager, etterfulgt av en uke helt uten matlyst - men ingen kvalme. Nå, 5+0, har jeg dårlig matlyst OG er superkvalm..
 
Er egentlig ikke noe i veien med matlyst, men grunnet kvalme er det så mye som ikke frister:wacky: dessverre har jeg fått en forkjærlighet for ting med sukker:hilarious::hilarious::hilarious: prøver å spise frukt og grønt istedet men det er ikke så lett. Var på Rema idag...kjøpte inn til et par middager, litt pålegg, og så: sjokolade, salt potetgull, brus og is:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Ingen kvalme, ingen matlyst. Ingenting som frister. Får tvunget i meg et par biter av ting og så er det stopp.
 
Her er det lite som frister i matveien også. Får i meg frukt og flytende (yoghurt etc), men frister ikke så mye med fast føde av en eller annen grunn. Er ikke kvalm heller, bare ingenting som frister noe særlig.
 
Ingen kvalme, ingen matlyst. Ingenting som frister. Får tvunget i meg et par biter av ting og så er det stopp.
Ja føler jeg bare spiser fordi jeg må gått sånn en ukes tid får håpe matlysten kommer tilbake
 
Ja, har det slik jeg også. Lite og ingenting som frister så fikk samboer til å kjøre ens ærend på butikken mens han hadde fri idag for å levere en salat til meg på jobb :hilarious:
 
Her er det lite som frister i matveien også. Får i meg frukt og flytende (yoghurt etc), men frister ikke så mye med fast føde av en eller annen grunn. Er ikke kvalm heller, bare ingenting som frister noe særlig.
Jeg tvinger i meg smoothie på morningen for å få ned noe men i dag fantes ikke sulten til middag endte med å spise bare salaten :playful:
 
6+2.
Er egentlig et selverklært matvrak, men de siste ukene har matlysta vært ganske fraværende. Ender ofte med bare et par måltider om dagen. Kan føles litt som at maten "vokser" i munnen tidlig på dagen. Men ingen kvalme enda.
 
Jeg har kun vondt i magen i dag fordi jeg spiste for mye taco.. :confused2 men er nok der du er i løpet av noen uker. Bra du slipper kvalmen :pale
 
Flere som har det slik jeg er i dag 5+2 jeg har ingen særlig symptomer . Øm i bryster . Men jeg sliter med matlyst . Jeg er ikke kvalm eller noe slikt . Men har rett og slett ingen matlyst :bored: noen som opplever dette uten kvalme ?

Et mareritt å gå på butikken for å finne middag. Har ikke lyst på noenting :bored: Er heller ikke kvalm, kanskje litt uggen tidlig på morgenen, men ikke direkte kvalm.
 
Et mareritt å gå på butikken for å finne middag. Har ikke lyst på noenting :bored: Er heller ikke kvalm, kanskje litt uggen tidlig på morgenen, men ikke direkte kvalm.
Ja håper det forandrer seg begynt å få litt brekninger innimellom det hjelper ikke akkurat :playful:
 
Du kan få min matlyst, så kanskje jeg slipper å gå opp så mange kg denne gangen også :p
 
Ingen matlyst, kvalm, det jeg spiser smaker ikke det samme. Veeeldig nedtur med mat om dagen.. :(:(:(
Er vel en del av morroa:hilarious:
 
Back
Topp