Jeg har fått tilnærmet lik null matlyst. Har dere noen tips til mat som går lett ned? Jeg orker ikke tanken på brødskiver og slik til frokost og lunsj. Tok en Smoothie til frokost, men det er lite næring å klare seg på gjennom en hel dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen dager funker rugsprø med jalapeño tubeost! Tenker at det går greit at jeg ikke har de beste og mest varierte matvanene i disse få ukene hvor kvalmen er verst!For å få i deg litt mer kan du tilsette malte mandler og knuste linfrø i smoothien- da får du både fiber og fett.Jeg har fått tilnærmet lik null matlyst. Har dere noen tips til mat som går lett ned? Jeg orker ikke tanken på brødskiver og slik til frokost og lunsj. Tok en Smoothie til frokost, men det er lite næring å klare seg på gjennom en hel dag.

Tilsett også ingefær, det er bra for kvalmen"godt" å lese at vi er flere... Null matlyst stort sett hele døgnet her, verst tidlig og på kvelden... Men bringebærbiola, smoothie og reke-/røykalakssmørbrød går merkelig nok ned innimellom
Ift smoothie anbefaler jeg som 'Førstegangs36' nevnte, å tilsette ekstra i den for mer næring! Jeg pleier å bli ganske mett av mine, men bruker og da (alltid) et egg eller to, kanskje havregryn(mikser lenge), avocado, olje og lignende![]()