ingen matlyst ? noen gode tips ?

bjørk21

Forelsket i forumet
Har så sei ikke matlyst, men vett at jeg må spise mat for å ha energi til å fungere, hva kan jeg spise som er næringsrikt og som går fort å lage ? orker ikke å lage mye energi i maten, når jeg ikke har matlyst . ????? :P

Her har det gått mye i yougurt, frokostblanding og knekkebrød når kvalmen var på sitt verste. Til middag ble det mye wok og pastaretter. Lett å lage, og lett å variere. Til wok kan en kjøpe ferdigblandinger om en ikke orker å kutte selv. så kan en tilsette feks kylling e.l. Gryteretter fungerer også. :)

Er selv fan av alt som kan legges i en ildfast form og lage seg selv i ovnen (som jeg har funnet ut er uendelig mye). så slipper jeg å stå over komfyren å kjenne på lukter som bare gjør meg kvalm.

Jeg sliter med det samme og var veldig slapp og sliten en periode. Føler meg stinn hele tiden og orker bare små porsjoner med mat. Kjøpte meg Herbalife Shake med vanilje som jeg lager som smoothie med melk og masse deilig frossen frukt og bær. Pulveret inneholder masse vitaminer og mineraler, og i tillegg er det sunt med frukt og bær. Sukkeret i frukten får opp blodsukkeret. Har følt meg mye piggere etter at jeg begynte å supplere med et par sånne smoothier i mellom dagens øvrige 4 måltider.

Back
Topp