Plutselig de siste dagene så har ingen mat frista, jeg er ikke kvalm, men bare all mat byr meg i mot :-/ flere ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere, tenker at nå må jeg spise , når jeg finner meg det jeg skal spise tenker jeg fysj a meg åssen skal jeg få dette I megJa! Jeg er heller ikke kvalm, men jeg har ikke lyst på noe mat. Blir mye fortere sulten enn jeg pleier å bli, men det er ingenting som frister..
Så da blir det ikke det til frokost imorgen Hahaha akkurat sånn er jeg å ! Spiste pommes frites tidligere, gleda meg såå ! Etter ca 6 stk ble jeg bare uvel og følte det bare vokste i munnen min :-/ jeg er blitt merkelig *ler*Her går det veldig opp og ned, og jeg skjønner meg ikke på meg selv om dagen. Varmet et rundstykke og stekte egg til frokost. Nam! Tenkte jeg, men spiste halvparten og ble superkvalm!Så da blir det ikke det til frokost imorgen
![]()
Hahaha akkurat sånn er jeg å ! Spiste pommes frites tidligere, gleda meg såå ! Etter ca 6 stk ble jeg bare uvel og følte det bare vokste i munnen min :-/ jeg er blitt merkelig *ler*

Ja guriland kan jo ikke spise no til slutt hvis det fortsetter sånn her *ler* nei men det blir vel bedre etter litt tidHaha! Det er helt håpløst! Etter å har spist gresk yoghurt med sitronsmak i flere uker og elsket det, begynte det også å vokse i munnen min her om dagen!
Blir spennende å se hva morgendagen bringer![]()
Opplever akkurat det samme selv! Ny matvare hver dag nesten som bare vokser i munnenJa guriland kan jo ikke spise no til slutt hvis det fortsetter sånn her *ler* nei men det blir vel bedre etter litt tid![]()
Ja guriland kan jo ikke spise no til slutt hvis det fortsetter sånn her *ler* nei men det blir vel bedre etter litt tid![]()

Samme her.Plutselig de siste dagene så har ingen mat frista, jeg er ikke kvalm, men bare all mat byr meg i mot :-/ flere ?
gikk i samme matbutikk hveeeer dag å bare venta på å få øye på noe jeg ville spise. alltid sulten, aldri lyst på mat

Å det hørtes godt ut !!!husker det fra forrige graviditetgikk i samme matbutikk hveeeer dag å bare venta på å få øye på noe jeg ville spise. alltid sulten, aldri lyst på mat
nå stapper jeg nedpå med sjokolade, potetgull, taco mmmmmmmmmmm![]()
Å det hørtes godt ut !!!
Fikk du gutt eller jente forrige gang ?
Uff Unnskyldmista forrige gang... håper det sitter denne gangen
Jeg har det også sånn. Rugsprø med kremost og paprika har funket, og middag. Men synes det blir vanskeligere og vanskeligere. Idag har jeg spist bakt potet, det funket. Går bedre på kveld enn dag. Frokost blir ofte bare kaffe med melk, og kanskje litt agurk.