Ingen mat frister..

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Plutselig de siste dagene så har ingen mat frista, jeg er ikke kvalm, men bare all mat byr meg i mot :-/ flere ?

Ja! Jeg er heller ikke kvalm, men jeg har ikke lyst på noe mat. Blir mye fortere sulten enn jeg pleier å bli, men det er ingenting som frister..

Ja! Jeg er heller ikke kvalm, men jeg har ikke lyst på noe mat. Blir mye fortere sulten enn jeg pleier å bli, men det er ingenting som frister..
Godt vi er flere, tenker at nå må jeg spise , når jeg finner meg det jeg skal spise tenker jeg fysj a meg åssen skal jeg få dette I meg

Her går det som en berg og dalbane syns jeg, noen ganger greier jeg å spise, andre greier jeg bare ikke.
Satser på at det blir bedre etterhvert :)

Samme her, føler meg egentlig matlei siden jeg blir fort sliten vet jeg liksom ikke hva jeg skal finne på.

Det er enkelte ting som frister, problemet har blitt at det er så få ting :P
Blir dyrt å handle alt på butikken for å teste hva jeg vil ha idag! Idag ble det Wheetos med melk og druer :D

Her går det veldig opp og ned, og jeg skjønner meg ikke på meg selv om dagen. Varmet et rundstykke og stekte egg til frokost. Nam! Tenkte jeg, men spiste halvparten og ble superkvalm! :yuck: Så da blir det ikke det til frokost imorgen :p

Her går det veldig opp og ned, og jeg skjønner meg ikke på meg selv om dagen. Varmet et rundstykke og stekte egg til frokost. Nam! Tenkte jeg, men spiste halvparten og ble superkvalm! :yuck: Så da blir det ikke det til frokost imorgen :p
Hahaha akkurat sånn er jeg å ! Spiste pommes frites tidligere, gleda meg såå ! Etter ca 6 stk ble jeg bare uvel og følte det bare vokste i munnen min :-/ jeg er blitt merkelig *ler*

Hahaha akkurat sånn er jeg å ! Spiste pommes frites tidligere, gleda meg såå ! Etter ca 6 stk ble jeg bare uvel og følte det bare vokste i munnen min :-/ jeg er blitt merkelig *ler*

Haha! Det er helt håpløst! Etter å har spist gresk yoghurt med sitronsmak i flere uker og elsket det, begynte det også å vokse i munnen min her om dagen! :hungover:
Blir spennende å se hva morgendagen bringer :p

Haha! Det er helt håpløst! Etter å har spist gresk yoghurt med sitronsmak i flere uker og elsket det, begynte det også å vokse i munnen min her om dagen! :hungover:
Blir spennende å se hva morgendagen bringer :p
Ja guriland kan jo ikke spise no til slutt hvis det fortsetter sånn her *ler* nei men det blir vel bedre etter litt tid ;)

Ja guriland kan jo ikke spise no til slutt hvis det fortsetter sånn her *ler* nei men det blir vel bedre etter litt tid ;)
Opplever akkurat det samme selv! Ny matvare hver dag nesten som bare vokser i munnen :P mye utforskning for tiden for å sjekke hva som går ned og ikke :D

Kjenner meg veldig igjen! Matlysten er nærmest fraværende. Bare start-kjeks med ost som glir ned uten for mye tvang. Det har blitt litt bedre nå, men siste uka har vært helt krise. Blir jo så uendelig slapp og svimmel og uggen med så lite mat...

husker det fra forrige graviditet:wtf: gikk i samme matbutikk hveeeer dag å bare venta på å få øye på noe jeg ville spise. alltid sulten, aldri lyst på mat:think005

nå stapper jeg nedpå med sjokolade, potetgull, taco mmmmmmmmmmm:happy093

husker det fra forrige graviditet:wtf: gikk i samme matbutikk hveeeer dag å bare venta på å få øye på noe jeg ville spise. alltid sulten, aldri lyst på mat:think005

nå stapper jeg nedpå med sjokolade, potetgull, taco mmmmmmmmmmm:happy093
Å det hørtes godt ut !!!
Fikk du gutt eller jente forrige gang ?

Jeg har det også sånn. Rugsprø med kremost og paprika har funket, og middag. Men synes det blir vanskeligere og vanskeligere. Idag har jeg spist bakt potet, det funket. Går bedre på kveld enn dag. Frokost blir ofte bare kaffe med melk, og kanskje litt agurk.

Jeg har det også sånn. Rugsprø med kremost og paprika har funket, og middag. Men synes det blir vanskeligere og vanskeligere. Idag har jeg spist bakt potet, det funket. Går bedre på kveld enn dag. Frokost blir ofte bare kaffe med melk, og kanskje litt agurk.

hahahahhaa! så nusselig:love2

Back
Topp