Ingen marsbebis på meg

Gabriela

Forumet er livet
Heisann alle apriljenter[:)][:)][:)]
hehe... tenkte jeg skulle titte innom og hilse på dere litt jeg...
"hører" egentlig til i mars, men der kom ingen bebis i mars... så nå er jeg 10 dager på overtid og får i løpet av noen dager en liten aprilbaby[:)][:)][:)]

Er passelig lei nå, men sånn er det bare[:D]

hehe.. skal på overtidskontroll på tirsdag, blir nok satt i gang da... [:D][:D]
d r så stillt på termin i marsforumet om dagene, vi er bare 5-6 stk igjen...
så da sniktitter jeg her inne nå i mellomtiden, om d r greit[;)]

Velkommen hit!
Du "hører jo liksom til" her inne nå, siden du blir april-mamma! [:D]
Så utrolig mange som har født før tiden på dette forumet. Og stort sett alle hadde termin etter meg. Jeg har jo termin om 2.dager jeg, 3.april, og jeg håper virkelig jeg slipper å gå så langt over termin som du har gjort, men man vet jo aldri...

Velkommen!!
Bare hyggelig med flere[:D]

Velkommen skal du være. Høres slitsomt ut å gå så lenge på overtid...

Masse lykke til[:)][:)][:)][:)]

du får krysse for fullmåne baby! [;)]

Hei og velkommen hit

Vel...gjør ingenting at du kommer hit til oss april-jentene...[8D] Siden såååå mange av jentene våre ble mars-mammaer...[8D] Men ønsker deg lykke til og håper at du får ut din lille snart...håper jeg selv slipper å gå så langt over termin...for da havner jeg i mai[:(] Og det vil jeg ikke...for disse april-jentene er så gode å ha på gode og vonde dager

ORIGINAL: munter

Velkommen!!
Bare hyggelig med flere[:D]

Off da. Sjønner godt at du er lei ja. her er du iallefall velkommen. Blir aldri for mangen her inne. Masse lykke til de nærmeste dagene

ORIGINAL: Tante Sofie

Velkommen skal du være. Høres slitsomt ut å gå så lenge på overtid...

Masse lykke til[:)][:)][:)][:)]

signerer[:)]

Takk alle sammen[:D][:D] hehe....
er ikke lange stunden igjen før jeg forsvinner. men men[:D]
ja, har skjønt at mange her inne har fått før termin, det var det i marsforumet også...
også har vi oss da som går over tiden[:@][:@] hehe... en ting r sikkert og visst, jeg hadde aldri trodd jeg skulle gå over termin!!!
håper dere får før alle sammen!!!! d r litt kjedelig dette her, hehe... har egentlig ikke vær såååå gale, det har vært noen nydelige dager her på sunnmøre og jeg har brukt dagene fornuftig[:)]
vært ute og slikket masse sol[8D][8D][8D]

Ha en fortsatt fin kveld jenter!

ORIGINAL: lekki

du er vertfall velkommen inn her på april[:)]
snart får du din lille beibi i armene.du må ha masse lykke til ,håper fødselen blir fin[:)]

Jeppers! [:D] 

ORIGINAL: lekki

du er vertfall velkommen inn her på april[:)]
snart får du din lille beibi i armene.du må ha masse lykke til ,håper fødselen blir fin[:)]

signerer denne [:D]

Bare hyggelig det, Gabriela, at du stikker innom litt her på april. Men håper at det ikke blir så lenge da.... [;)]

Lykke til [:)][:)][:)]

Back
Topp