Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at dersom du er bekymret og ønsker å være på den sikre siden at det kan være lurt å ta en ultralyd dersom du tror at det kan roe bekymringene dine. Personlig ville jeg nok sjekket siden jeg ikke ville gått rundt å hatt det bra av å være usikkerJeg er 15+5 med nr 2.
med første hadde jeg større mage ved 14 uker enn nå. Virker så rart, og ingen gravid symptomer siden uke 8 omtrent.
Alt så normalt ut ved tul uke 12. men bør jeg ta en ul og sjekke ?
Har neste ul 11. november, og det kjennes så himla lenge til, til tross for at alt var bra for i underkant av to uker siden.Jeg har også morkaken foran, og noen morgener har jeg ikke mage i det hele tatt! Stort sett kommer den til syne iløpet av dagen, og iblant er den veldig tydelig.. så jeg antar den lille flytter seg litt, eller kanskje at tarmene mine fyller forskjellig etter hvor mye jeg har spist…?
Alt var veldig bra på OUL i uke 13, nå er jeg i uke 16, og tenker at jeg skal holde ut til neste UL den 10. november - selv om jeg kan bli litt usikker iblant.
Ser du ingenting når du ligger flatt på ryggen og trekker inn magen alt du kan?Jeg er 15+5 med nr 2.
med første hadde jeg større mage ved 14 uker enn nå. Virker så rart, og ingen gravid symptomer siden uke 8 omtrent.
Alt så normalt ut ved tul uke 12. men bør jeg ta en ul og sjekke ?
Ja.. sånn er det visst for mange heheHar neste ul 11. november, og det kjennes så himla lenge til, til tross for at alt var bra for i underkant av to uker siden.