OkLitt redd jeg husker feil dato hehe. Var det hyggelig idag? :-D Fått noe fint?
Ja, formen er bedre takk og lov![]()
Hehe ikke lett å holde styr på alle datoene da! Jeg er elendig på sånt
Hun fikk 3 gaver av dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkLitt redd jeg husker feil dato hehe. Var det hyggelig idag? :-D Fått noe fint?
Ja, formen er bedre takk og lov![]()
Meldt meg opp til 4 eksamener i november.... gruer meg. Redd for å stryke. Sliter sånn med Korttidshukommelse :-(
Nå skal vi se film, og koser oss med potetgull/grønnsaker og dip... hva gjør dere?![]()
Ble hun glad? :-D Her elsker de også Kosinus og karsten og PetraHehe ikke lett å holde styr på alle datoene da! Jeg er elendig på sånt
Hun fikk 3 gaver av demet puslespill med Karsten og Petra på, en dragebamse som heter Kosinus og noen klær
imårra får hun gave fra oss
![]()
Du klarer deg sikkert bra med eksamenMeldt meg opp til 4 eksamener i november.... gruer meg. Redd for å stryke. Sliter sånn med Korttidshukommelse :-(
Nå skal vi se film, og koser oss med potetgull/grønnsaker og dip... hva gjør dere?![]()
Takk håper detDu klarer deg sikkert bra med eksamen![]()
Hva skal du ta eksamen i?
Surfer mobilt!
Ja jeg skjønner detTakk håper detHelse og sosial vg1 (vet ikke hva det heter nå lenger
) Er så utrolig mye vanskelig ord og latinske betydninger etc :O
Det er ikke greit. Er jo "bare" videregående... men har aldri vært glad i å lese :-DJa jeg skjønner det
Mye av det jeg leser nå forstår jeg ikke
Men det kommer seg etterhvert som jeg leser mer. Forstår ofte sammenhengen og lærer stadig nye ord :-D
Surfer mobilt!
God bedring. Kjipt med forkjølelse, men bedre enn mye annet
Så koselig at de er ute på tur, slik at du kan hvile
Hvordam går det med Emmeth i bhg?19 g her.. deilig :-D
Vi dro kl 10 idag, så var hjemme til 13. Mannem hadde vasket hele kjøkkenet,oppå alle skap og inni... alle gulv.... såååå deilig å komme til strøkent hjem
Har sovet i 1,5 time og nå koser vi oss med litt lørdagsgod (dumle-kjærlighet og kinderegg)
Hva skal dere idag? :-D
Ansiktsmaske og hårkur.... Ikke ofte jeg har tid til slikt :-D
Hva gjør dere? Stille her idag...
Døh! de 2 øverste etasjene?? Hvor mange har dere?
Jeg kan ikke forstå hvordan du klarer å gjøre så mye når du er i dårlig form! *flinka*
Fancy boxer på Selma å da
Har du en samme eller?![]()
Jeg har to eksamner i desember. En i hvert av emnene jeg tar nåDet er ikke greit. Er jo "bare" videregående... men har aldri vært glad i å lese :-D
Når skal du ha eksamen?
Så flott at det går bra med han der :-D:-D:-D Flink du!Jah, klager ikke, kunne vært mye verreJa, jeg fikk vaska og rydda mens de gikk tur, deilig og få gjort det i fred
Emmeth stortrives i bhgen, han har vært hjemme noen dager denne uka pga han har vært syk, mye slim i lungene, men ellers har han det fint
Hvordan går det med Mina og Wael i bhgen?
Og hvordan er formen din? Funker det med migrenemedisin?
![]()
Oh yes ;-)Egenpleie gjør seg![]()
Hei hei
Idag har vi feiret morgendagens bursdagsbarnmed mamma, stefar, broren og søsteren min! Liana fikk Karsten og Petra puslespill, klær og den Kosinus dragen av dem
og kjempe fornøyd med kaken og spesielt brus!
legger ut bilder imårra
Ellers tok jeg med jentene på en gå/trilletur til byen tidligere idag
Nå er det sjokkis og burn *med-liten-skrift*
Hva gjør dere da?
Han glimter til innimellom :-D Hehe..Flink mann du harHerlig og komme hjem til et rent hus
mmmh, dumle er så sinnsykt godt
![]()
Meldt meg opp til 4 eksamener i november.... gruer meg. Redd for å stryke. Sliter sånn med Korttidshukommelse :-(
Takk håper detHelse og sosial vg1 (vet ikke hva det heter nå lenger
) Er så utrolig mye vanskelig ord og latinske betydninger etc :O
Han glimter til innimellom :-D Hehe..
Ja.. elsker spesielt kjærlighetene :-D
TakkTok det da jeg gik på vgs, det greier du fint![]()