Ingen lørdagstråd?

Ok :-) Litt redd jeg husker feil dato hehe. Var det hyggelig idag? :-D Fått noe fint?

Ja, formen er bedre takk og lov :-)

Hehe ikke lett å holde styr på alle datoene da! Jeg er elendig på sånt :P

Hun fikk 3 gaver av dem :) et puslespill med Karsten og Petra på, en dragebamse som heter Kosinus og noen klær :) imårra får hun gave fra oss:D

Meldt meg opp til 4 eksamener i november.... gruer meg. Redd for å stryke. Sliter sånn med Korttidshukommelse :-(

Nå skal vi se film, og koser oss med potetgull/grønnsaker og dip... hva gjør dere? :-)

Dette kommer nok til å gå bra;)

Hehe ikke lett å holde styr på alle datoene da! Jeg er elendig på sånt :P

Hun fikk 3 gaver av dem :) et puslespill med Karsten og Petra på, en dragebamse som heter Kosinus og noen klær :) imårra får hun gave fra oss:D
Ble hun glad? :-D Her elsker de også Kosinus og karsten og Petra :-)

Hva får hun av dere igjen?

Meldt meg opp til 4 eksamener i november.... gruer meg. Redd for å stryke. Sliter sånn med Korttidshukommelse :-(

Nå skal vi se film, og koser oss med potetgull/grønnsaker og dip... hva gjør dere? :-)
Du klarer deg sikkert bra med eksamen :)
Hva skal du ta eksamen i?

Surfer mobilt!

Takk håper det :-) Helse og sosial vg1 (vet ikke hva det heter nå lenger :-)) Er så utrolig mye vanskelig ord og latinske betydninger etc :O
Ja jeg skjønner det
Mye av det jeg leser nå forstår jeg ikke :-p
Men det kommer seg etterhvert som jeg leser mer. Forstår ofte sammenhengen og lærer stadig nye ord :-D

Surfer mobilt!

Ja jeg skjønner det
Mye av det jeg leser nå forstår jeg ikke :-p
Men det kommer seg etterhvert som jeg leser mer. Forstår ofte sammenhengen og lærer stadig nye ord :-D

Surfer mobilt!
Det er ikke greit. Er jo "bare" videregående... men har aldri vært glad i å lese :-D
Når skal du ha eksamen?

God bedring. Kjipt med forkjølelse, men bedre enn mye annet :-)
Så koselig at de er ute på tur, slik at du kan hvile :-)
Hvordam går det med Emmeth i bhg? :-) 19 g her.. deilig :-D

Jah, klager ikke, kunne vært mye verre;) Ja, jeg fikk vaska og rydda mens de gikk tur, deilig og få gjort det i fred;) Emmeth stortrives i bhgen, han har vært hjemme noen dager denne uka pga han har vært syk, mye slim i lungene, men ellers har han det fint:) Hvordan går det med Mina og Wael i bhgen?:D Og hvordan er formen din? Funker det med migrenemedisin?:)

Vi dro kl 10 idag, så var hjemme til 13. Mannem hadde vasket hele kjøkkenet,oppå alle skap og inni... alle gulv.... såååå deilig å komme til strøkent hjem :-)

Har sovet i 1,5 time og nå koser vi oss med litt lørdagsgod (dumle-kjærlighet og kinderegg :-))

Hva skal dere idag? :-D

Flink mann du har:):D Herlig og komme hjem til et rent hus;)mmmh, dumle er så sinnsykt godt;)

Døh! de 2 øverste etasjene?? Hvor mange har dere? :P
Jeg kan ikke forstå hvordan du klarer å gjøre så mye når du er i dårlig form! *flinka*:rolleyes:

Fancy boxer på Selma å da:cool::D
Har du en samme eller?:P

Vi bor i 3 etasjers enebolig, så nok og gjøre rent:p Har soverom og bad i 2 etasje. stue, kjøkken og gang i 1 etasje og kjellerstue med peis og tv, 2 store rom og vaskerom i kjelleren:)
Nei, men er meg som er teit som ikke greier og holde meg i ro når jeg er syk:p prøver og svette det ut istedetfor, noe som alltid er dumt;) forlenger bare sykdom da. Hahahah, ja, har likedan som Selma, bare hipster med blonder;):cool: 2 fine frøkner:D:D:D

Det er ikke greit. Er jo "bare" videregående... men har aldri vært glad i å lese :-D
Når skal du ha eksamen?
Jeg har to eksamner i desember. En i hvert av emnene jeg tar nå :)

Surfer mobilt!

Jah, klager ikke, kunne vært mye verre;) Ja, jeg fikk vaska og rydda mens de gikk tur, deilig og få gjort det i fred;) Emmeth stortrives i bhgen, han har vært hjemme noen dager denne uka pga han har vært syk, mye slim i lungene, men ellers har han det fint:) Hvordan går det med Mina og Wael i bhgen?:D Og hvordan er formen din? Funker det med migrenemedisin?:)
Så flott at det går bra med han der :-D:-D:-D Flink du! :-)

De koser seg masse. Mina gråter litt i det vi går,men er kun 2-3 minutter...
Formen er bedre etter onsdagen. Tablettene har funket som bare det. Tatt 1 hver dag. Har kjent antydning til hodepine, og da stoppet det :-)
Så blir det røngten snart. Håper det går bra:-)
Du da? Og jentene? :-)

Hei hei :)

Idag har vi feiret morgendagens bursdagsbarn :) med mamma, stefar, broren og søsteren min! Liana fikk Karsten og Petra puslespill, klær og den Kosinus dragen av dem:D og kjempe fornøyd med kaken og spesielt brus!:P:) legger ut bilder imårra;)

Ellers tok jeg med jentene på en gå/trilletur til byen tidligere idag:)

Nå er det sjokkis og burn *med-liten-skrift* :P

Hva gjør dere da?

Ååh, så koselig med bursdagsfeiring:D:) karsten og petra og kosinus er populært her i huset og;) så fine gaver:) alltid deilig og gå seg en tur:)

Hehe, sjokolade og burn er sikkert en god blanding det:D:D

Hva skal du ha eksamen i?:) sikker på du greier det så fint, så:D:):D

Takk håper det :-) Helse og sosial vg1 (vet ikke hva det heter nå lenger :-)) Er så utrolig mye vanskelig ord og latinske betydninger etc :O

Tok det da jeg gik på vgs, det greier du fint:):):):):)

Han glimter til innimellom :-D Hehe..
Ja.. elsker spesielt kjærlighetene :-D

De er kjempe gode og kan lissom dra dem en halvmeter ut når man har mjukgjort de litt:D:D:D:D haha:D

Back
Topp