Jaaa..... det er så digg det! :-D :-D Farlig.. hehe ♡De er kjempe gode og kan lissom dra dem en halvmeter ut når man har mjukgjort de litthaha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa..... det er så digg det! :-D :-D Farlig.. hehe ♡De er kjempe gode og kan lissom dra dem en halvmeter ut når man har mjukgjort de litthaha
![]()
Oh yes ;-)
Jaaa..... det er så digg det! :-D :-D Farlig.. hehe ♡
Ble hun glad? :-D Her elsker de også Kosinus og karsten og Petra![]()
Hva får hun av dere igjen?
Hva koster den? Og hvor mange ml? Har ganske tørt hår.... Bruker olivenolje en gang i blant og... Spesielt i tuppene... men har funnet en hårkur hos en innvandrerfrisør-salong som lukter ananas.... sykt digg :-DEneste som både hår og hodebunnen min liker er sjampo og balsam fra cool kids bestilt fra mimmis.no. har prøvd alt fra dyre shampoer fra frisør til dyre shampoer fra apotek som vichy o.l, men den fra cool kids er så god. Bruker den til barna og. Fri for parabener og tilsettningstoffer. Kun naturlige produkter. Og når man skylder ut balsamen blir vannet ikke glatt engang, for alt sitter igjen i håret, aldri opplevd det med balsam før. Bare et tipsden er litt dyr, men drøy i bruk.
Såå kos med bursdag og gaverJa hun ble veldig gladpuslespillet skulle hun pusle med engang, med hadde ikke tid alikevel
Kosinus vet hun vel egentlig ikke hvem er, men hun digger jo dinosaurer og drager så den falt godt i smak
Av oss får hun en samme løpesykkel som Marianne kjøpte til Hermine![]()
Vi bor i 3 etasjers enebolig, så nok og gjøre rentHar soverom og bad i 2 etasje. stue, kjøkken og gang i 1 etasje og kjellerstue med peis og tv, 2 store rom og vaskerom i kjelleren
Nei, men er meg som er teit som ikke greier og holde meg i ro når jeg er sykprøver og svette det ut istedetfor, noe som alltid er dumt
forlenger bare sykdom da. Hahahah, ja, har likedan som Selma, bare hipster med blonder
2 fine frøkner
![]()
Så flott at det går bra med han der :-D:-D:-D Flink du!
De koser seg masse. Mina gråter litt i det vi går,men er kun 2-3 minutter...
Formen er bedre etter onsdagen. Tablettene har funket som bare det. Tatt 1 hver dag. Har kjent antydning til hodepine, og da stoppet det![]()
Så blir det røngten snart. Håper det går bra![]()
Du da? Og jentene?![]()
Ååh, så koselig med bursdagsfeiringkarsten og petra og kosinus er populært her i huset og
så fine gaver
alltid deilig og gå seg en tur
Hehe, sjokolade og burn er sikkert en god blanding det![]()
Håper det vil gi seg snartSpent på hva røntgen viser. Så bra du merker det hjelper med migrenemedisinhar mye og si på formen det
Så godt og høre de små koser seg i bhgen, synd hu er litt lei seg i det dere går, men kan trøste deg med at det er vanlig at det er sånn i førsten etter bhgestart. Samme med Emmeth, går heldigvis fort over
Nei, vi har det kjempefint vibare litt forkjøla og det stopper ikke oss
Jeg gleder meg sånn til og hente Rosie på fredag
jentene kommer til og bli så overrasket og glade
![]()
Hva koster den? Og hvor mange ml? Har ganske tørt hår.... Bruker olivenolje en gang i blant og... Spesielt i tuppene... men har funnet en hårkur hos en innvandrerfrisør-salong som lukter ananas.... sykt digg :-D
Ok. Skal sjekke ut nærmereDen koster 150 kr, så er litt dyrt, men virkelig verdt det. Shampo har vi med bananlukt og balsam med ferskenluktog lukter så godt, ikke kunstig på en måte
det er 250 ml
olivenolje, egg og øl har jeg hørt skal være bra for håret
Den balsamen funker som gull. Gir håret liv, rett og slett
venninna mi som ambefalte meg den
hu hadde samme erfaring
![]()
Ah da skjønner jeghaha hørtes voldsomt stort ut med engang
haha.. er lett for å bli sånn ja! Hvertfall når alle plutselig er ute av huset
Hahaha to flotte frøkner med matchene hipstere![]()
Håper det vil gi seg snart![]()
Ja. Det blir nok koseligSøt hund da ♡
De kommer sikkert til å bli elleville hehe..
Neida, er kun 150 kvm, så ikke så stort
Ja, men tar igjen og slappe av til uka når jeg er alene i huset
Hahaha, det skal jeg si degGår og vifter med bleierumpene våre
![]()