Ingen lørdagstråd?

Eneste som både hår og hodebunnen min liker er sjampo og balsam fra cool kids bestilt fra mimmis.no. har prøvd alt fra dyre shampoer fra frisør til dyre shampoer fra apotek som vichy o.l, men den fra cool kids er så god. Bruker den til barna og. Fri for parabener og tilsettningstoffer. Kun naturlige produkter. Og når man skylder ut balsamen blir vannet ikke glatt engang, for alt sitter igjen i håret, aldri opplevd det med balsam før. Bare et tips:) den er litt dyr, men drøy i bruk.

Ble hun glad? :-D Her elsker de også Kosinus og karsten og Petra :-)

Hva får hun av dere igjen?

Ja hun ble veldig glad:) puslespillet skulle hun pusle med engang, med hadde ikke tid alikevel:P Kosinus vet hun vel egentlig ikke hvem er, men hun digger jo dinosaurer og drager så den falt godt i smak;):D

Av oss får hun en samme løpesykkel som Marianne kjøpte til Hermine :)

Eneste som både hår og hodebunnen min liker er sjampo og balsam fra cool kids bestilt fra mimmis.no. har prøvd alt fra dyre shampoer fra frisør til dyre shampoer fra apotek som vichy o.l, men den fra cool kids er så god. Bruker den til barna og. Fri for parabener og tilsettningstoffer. Kun naturlige produkter. Og når man skylder ut balsamen blir vannet ikke glatt engang, for alt sitter igjen i håret, aldri opplevd det med balsam før. Bare et tips:) den er litt dyr, men drøy i bruk.
Hva koster den? Og hvor mange ml? Har ganske tørt hår.... Bruker olivenolje en gang i blant og... Spesielt i tuppene... men har funnet en hårkur hos en innvandrerfrisør-salong som lukter ananas.... sykt digg :-D

Ja hun ble veldig glad:) puslespillet skulle hun pusle med engang, med hadde ikke tid alikevel:P Kosinus vet hun vel egentlig ikke hvem er, men hun digger jo dinosaurer og drager så den falt godt i smak;):D

Av oss får hun en samme løpesykkel som Marianne kjøpte til Hermine :)
Såå kos med bursdag og gaver :-) :-)

Vi bor i 3 etasjers enebolig, så nok og gjøre rent:p Har soverom og bad i 2 etasje. stue, kjøkken og gang i 1 etasje og kjellerstue med peis og tv, 2 store rom og vaskerom i kjelleren:)
Nei, men er meg som er teit som ikke greier og holde meg i ro når jeg er syk:p prøver og svette det ut istedetfor, noe som alltid er dumt;) forlenger bare sykdom da. Hahahah, ja, har likedan som Selma, bare hipster med blonder;):cool: 2 fine frøkner:D:D:D

Ah da skjønner jeg:P haha hørtes voldsomt stort ut med engang:D haha.. er lett for å bli sånn ja! Hvertfall når alle plutselig er ute av huset:confused:;)

Hahaha to flotte frøkner med matchene hipstere:cool::D:p

Så flott at det går bra med han der :-D:-D:-D Flink du! :-)

De koser seg masse. Mina gråter litt i det vi går,men er kun 2-3 minutter...
Formen er bedre etter onsdagen. Tablettene har funket som bare det. Tatt 1 hver dag. Har kjent antydning til hodepine, og da stoppet det :-)
Så blir det røngten snart. Håper det går bra:-)
Du da? Og jentene? :-)

Spent på hva røntgen viser. Så bra du merker det hjelper med migrenemedisin:D har mye og si på formen det:)
Så godt og høre de små koser seg i bhgen, synd hu er litt lei seg i det dere går, men kan trøste deg med at det er vanlig at det er sånn i førsten etter bhgestart. Samme med Emmeth, går heldigvis fort over:)
Nei, vi har det kjempefint vi:) bare litt forkjøla og det stopper ikke oss:D Jeg gleder meg sånn til og hente Rosie på fredag:):rolleyes: jentene kommer til og bli så overrasket og glade:)

Ååh, så koselig med bursdagsfeiring:D:) karsten og petra og kosinus er populært her i huset og;) så fine gaver:) alltid deilig og gå seg en tur:)

Hehe, sjokolade og burn er sikkert en god blanding det:D:D

Ja veldig koselig:) her er det drager/dinosaurer generelt som er poppis:P men hun elsker karsten og petra å:)

Jo var godt så lenge det varte:P mistet plutselig smakssansen her pga forkjølelse! Så da sparer jeg det meste til den kommer tilbake:)

Spent på hva røntgen viser. Så bra du merker det hjelper med migrenemedisin:D har mye og si på formen det:)
Så godt og høre de små koser seg i bhgen, synd hu er litt lei seg i det dere går, men kan trøste deg med at det er vanlig at det er sånn i førsten etter bhgestart. Samme med Emmeth, går heldigvis fort over:)
Nei, vi har det kjempefint vi:) bare litt forkjøla og det stopper ikke oss:D Jeg gleder meg sånn til og hente Rosie på fredag:):rolleyes: jentene kommer til og bli så overrasket og glade:)
Håper det vil gi seg snart :-) :-)

Ja. Det blir nok koselig :-) Søt hund da ♡

De kommer sikkert til å bli elleville hehe..

Hva koster den? Og hvor mange ml? Har ganske tørt hår.... Bruker olivenolje en gang i blant og... Spesielt i tuppene... men har funnet en hårkur hos en innvandrerfrisør-salong som lukter ananas.... sykt digg :-D

Den koster 150 kr, så er litt dyrt, men virkelig verdt det. Shampo har vi med bananlukt og balsam med ferskenlukt:D og lukter så godt, ikke kunstig på en måte:) det er 250 ml:) olivenolje, egg og øl har jeg hørt skal være bra for håret;) Den balsamen funker som gull. Gir håret liv, rett og slett:) venninna mi som ambefalte meg den:) hu hadde samme erfaring:)

Den koster 150 kr, så er litt dyrt, men virkelig verdt det. Shampo har vi med bananlukt og balsam med ferskenlukt:D og lukter så godt, ikke kunstig på en måte:) det er 250 ml:) olivenolje, egg og øl har jeg hørt skal være bra for håret;) Den balsamen funker som gull. Gir håret liv, rett og slett:) venninna mi som ambefalte meg den:) hu hadde samme erfaring:)
Ok. Skal sjekke ut nærmere :-) Deilig med fruktlukter :-) :-)kanskje det kan være noe.. billig og :-) hehe

Ah da skjønner jeg:P haha hørtes voldsomt stort ut med engang:D haha.. er lett for å bli sånn ja! Hvertfall når alle plutselig er ute av huset:confused:;)

Hahaha to flotte frøkner med matchene hipstere:cool::D:p

Neida, er kun 150 kvm, så ikke så stort:)

Ja, men tar igjen og slappe av til uka når jeg er alene i huset:D:p

Hahaha, det skal jeg si deg:D Går og vifter med bleierumpene våre:D

Håper det vil gi seg snart :-) :-)

Ja. Det blir nok koselig :-) Søt hund da ♡

De kommer sikkert til å bli elleville hehe..

Ja, gjør og det, men smitter jo hverandre på nytt, dette er 2 gangen min på 2 uker:cool:

Nattevåket kunne jeg vært foruten, men resten blir koselig:) Neline spør meg hver dag om når vi skal få en liten hund:D da svarer jeg bare etterhvert:p;)

Neida, er kun 150 kvm, så ikke så stort:)

Ja, men tar igjen og slappe av til uka når jeg er alene i huset:D:p

Hahaha, det skal jeg si deg:D Går og vifter med bleierumpene våre:D

Ja det er godt å ha noen timer alene hjemme merker jeg! :) å bare være seg selv og slappe av og ta ting i eget tempo:)

Hahaha syns jeg ser dere:D:D:D

Back
Topp