Ingen lørdagstråd?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg sov lenge i dag og i det jeg stod opp tok mannen guttene med på handletur!
Så jeg fikk en rolig start på dagen :D
Jeg trillet Lillebror en lang tur for soving og vasket og ryddet endel i andre etasje og skiftet på sengene.
Nå er det en pust i bakken og litt mat før senvakt :D

Så flink du har vært, ta deg en velfortjent pust i bakken:D Deilig med en lang gåtur i finværet:)

Jeg er blitt skikkelig forkjøla. Først var det mannen og Emmeth og når er det min og Neline sin tur. Var sengeliggende i hele går, men idag har jeg fått gjort en del på tross av at jeg er betydelig redusert:) fått støvsugd de 2 øverste etasjene, vaska gulv på soverommene, bytta sengatøy og lufta dyner og tørka støv. Er nå igang med klesvask:) Selma fikk sin første løpetid samme dag som jeg fikk tanta på besøk, så hu går nå rundt med boxershorts med truseinnlegg i:D Hu er faktisk 11 mnder idag:):) Mannen har tatt med seg unga på en lang gåtur ned til stranda, sammen med nabomannen og de 2 barna dems:) her er det strålende sol og 18 grader i skyggen, 23 grader i sola, nesten sommervær, unntatt litt kald bris.
ønsker alle en flott lørdag:D

Jeg trillet Lillebror en lang tur for soving og vasket og ryddet endel i andre etasje og skiftet på sengene.
Deilig for deg å sove lenge! :-)
Og en rolig morgen...
Hvordan er det med deg ellers?

Jeg er blitt skikkelig forkjøla. Først var det mannen og Emmeth og når er det min og Neline sin tur. Var sengeliggende i hele går, men idag har jeg fått gjort en del på tross av at jeg er betydelig redusert:) fått støvsugd de 2 øverste etasjene, vaska gulv på soverommene, bytta sengatøy og lufta dyner og tørka støv. Er nå igang med klesvask:) Selma fikk sin første løpetid samme dag som jeg fikk tanta på besøk, så hu går nå rundt med boxershorts med truseinnlegg i:D Hu er faktisk 11 mnder idag:):) Mannen har tatt med seg unga på en lang gåtur ned til stranda, sammen med nabomannen og de 2 barna dems:) her er det strålende sol og 18 grader i skyggen, 23 grader i sola, nesten sommervær, unntatt litt kald bris.
God bedring. Kjipt med forkjølelse, men bedre enn mye annet :-)
Så koselig at de er ute på tur, slik at du kan hvile :-)
Hvordam går det med Emmeth i bhg? :-) 19 g her.. deilig :-D

Vi dro kl 10 idag, så var hjemme til 13. Mannem hadde vasket hele kjøkkenet,oppå alle skap og inni... alle gulv.... såååå deilig å komme til strøkent hjem :-)

Har sovet i 1,5 time og nå koser vi oss med litt lørdagsgod (dumle-kjærlighet og kinderegg :-))

Hva skal dere idag? :-D

Så effektiv du har vært tross forkjølelse :)

Surfer mobilt!

Deilig for deg å sove lenge! :-)
Og en rolig morgen...
Hvordan er det med deg ellers?
Ja det var luksus på meg i dag :)
Går fint med meg. Tror det har løst seg med oppgavene mine også, må bare få skrevet dem ned :-p

Surfer mobilt!

Å for en deilig morgen da!:)
Og så flink du har vært med husarbeid! :) ha en fin senvakt.

Døh! de 2 øverste etasjene?? Hvor mange har dere? :P
Jeg kan ikke forstå hvordan du klarer å gjøre så mye når du er i dårlig form! *flinka*:rolleyes:

Fancy boxer på Selma å da:cool::D
Har du en samme eller?:P

Vi dro kl 10 idag, så var hjemme til 13. Mannem hadde vasket hele kjøkkenet,oppå alle skap og inni... alle gulv.... såååå deilig å komme til strøkent hjem :-)

Har sovet i 1,5 time og nå koser vi oss med litt lørdagsgod (dumle-kjærlighet og kinderegg :-))

Hva skal dere idag? :-D
Det er ikke idag Liana har bursdag? ....

Å så deilig å komme hjem til et så strøkent hjem:D tyder på at formen hans er bedre eller?:)

Liana har bursdag imårra, men har tatt en rolig feiring idag:D

Å så deilig å komme hjem til et så strøkent hjem:D tyder på at formen hans er bedre eller?:)

Liana har bursdag imårra, men har tatt en rolig feiring idag:D
Ok :-) Litt redd jeg husker feil dato hehe. Var det hyggelig idag? :-D Fått noe fint?

Ja, formen er bedre takk og lov :-)

Hei hei :)

Idag har vi feiret morgendagens bursdagsbarn :) med mamma, stefar, broren og søsteren min! Liana fikk Karsten og Petra puslespill, klær og den Kosinus dragen av dem:D og kjempe fornøyd med kaken og spesielt brus!:P:) legger ut bilder imårra;)

Ellers tok jeg med jentene på en gå/trilletur til byen tidligere idag:)

Nå er det sjokkis og burn *med-liten-skrift* :P

Hva gjør dere da?

Back
Topp