Ingen kynnere?

Jeg har heller ikke hatt særlig mye kynnere. Tenker som så at det er nok en ting jeg har vært heldig med i dette svangerskapet og velger derfor å glede meg over det også! :)

De eneste gangene jeg har fått kynnere er ved hardere fysisk aktivitet, men det gjør ikke vondt, magen blir bare hard og det kjennes som jeg får hold.

Hmm, jeg ser at det i flere tråder diskuteres kynnere, og basert på deres beskrivelser kan jeg ikke si at jeg har hatt noen i det hele tatt..

Er det flere her som ikke kan si at de har hatt kynnere?

Jeg skal til jordmor om en uke, så tenkte ta det opp med henne da. At kynnerne er livmorens måte å forberede seg til fødsel på, så har jeg jo ikke lyst til å være så uforberedt ;) o_O

Jeg tror heller ikke jeg har hatt noen[emoji849]

Jeg har heller ikke hatt særlig mye kynnere. Tenker som så at det er nok en ting jeg har vært heldig med i dette svangerskapet og velger derfor å glede meg over det også! :)

De eneste gangene jeg har fått kynnere er ved hardere fysisk aktivitet, men det gjør ikke vondt, magen blir bare hard og det kjennes som jeg får hold.

Da har jeg kanskje hatt noen likevel, prøvde ha sex her for litt siden og da strammet magen noe alvorlig ganske langt ned.
Er nok bare jeg da som har trodd at kynnere må ha riefølelse - altså komme og gå. Godt man lærer hver dag!

Så og si nada... kjent noen jeg tror kan være det, men det er mer når jeg har anstrengt meg med. Forrige svangerskap så var det ikke eksisterende.

Jeg har hørt, uten å sjekke det opp nærmere, at livmoren trekker seg sammen innimellom hos alle enten man er gravid eller ikke. Så en form for kynnere har alle.
Jeg har hatt merkbare kynnere i mine tre svangerskap, men først nå begynner de å bli plagsomme. Bare vær glad du slipper :)

Back
Topp