Ingen kvalme

Glitter2018

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
Fler enn meg som ikke sliter med kvalme (enda)? Er 5+4, men har ikke vært noe kvalm annet enn et par dager uken etter befruktning. Føler liksom man måååå være kvalm for å vøre trygg på at alt er bra

Har derimot mensmurringer i ny og ne, hodepine og innmariiii trøtt/sliten
 
Fler enn meg som ikke sliter med kvalme (enda)? Er 5+4, men har ikke vært noe kvalm annet enn et par dager uken etter befruktning. Føler liksom man måååå være kvalm for å vøre trygg på at alt er bra

Har derimot mensmurringer i ny og ne, hodepine og innmariiii trøtt/sliten
Sniker fra juni:p Her kom kvalmen brått i uke 7! Og den er her daglig enda, holder på å bli gal:eek: Er i uke 17 nå:wideyed:
 
Fler enn meg som ikke sliter med kvalme (enda)? Er 5+4, men har ikke vært noe kvalm annet enn et par dager uken etter befruktning. Føler liksom man måååå være kvalm for å vøre trygg på at alt er bra

Har derimot mensmurringer i ny og ne, hodepine og innmariiii trøtt/sliten

Jeg har det på samme måte! Ikke kvalm, men hodepine og trøtt og sliten heeele tiden! Samt litt murringer som kommer og går, de har heldigvis blitt litt bedre siste dagene. Også kan jeg bli litt «uggen» hvis jeg går for lenge uten mat[emoji6]
Men forrige svangerskap var så og si kvalmefritt, bortsett fra noen ettermiddager/ kvelder da jeg var ekstra sliten. Men alt gikk fint likevel, og ut kom den fineste gutten i verden[emoji1]
 
Fler enn meg som ikke sliter med kvalme (enda)? Er 5+4, men har ikke vært noe kvalm annet enn et par dager uken etter befruktning. Føler liksom man måååå være kvalm for å vøre trygg på at alt er bra

Har derimot mensmurringer i ny og ne, hodepine og innmariiii trøtt/sliten
Sniker litt (veldig)[emoji6] Jeg har to barn og har ikke vært kvalm et eneste sekund i noen av svangerskapene. Kos deg med den voksende magen du[emoji4]
 
Jeg har det på samme måte! Ikke kvalm, men hodepine og trøtt og sliten heeele tiden! Samt litt murringer som kommer og går, de har heldigvis blitt litt bedre siste dagene. Også kan jeg bli litt «uggen» hvis jeg går for lenge uten mat[emoji6]
Men forrige svangerskap var så og si kvalmefritt, bortsett fra noen ettermiddager/ kvelder da jeg var ekstra sliten. Men alt gikk fint likevel, og ut kom den fineste gutten i verden[emoji1]


Ahh deilig at jeg ikke er alene :) var faktisk litt kvalm igår kveld, fordi jeg gikk for lenge sulten, men ellers er jeg veldig lite kvalm..
 
Ingen kvalme her heller endå. Så og sei berre mensmurringa, litt ilt i ryggnen, oppblåst mage, og humørsvingningar (litt gretten og kortare lunte). Er i veke 6 no så spent på å sjå om da kjem noke kvalme og slikt seinare.
 
Dette innlegget var som jeg skulle skrevet det selv, jeg venter og håper på kvalme, sist svangerskap kastet jeg opp konstant fra uke 6, er i uke 6 nå å håper alt er fint selv om jeg ikke er kvalm. Er trøtt og har mye illinger så det skjer jo masse.
 
Jeg var ikke kvalm i det hele tatt før jeg ble akutt dårlig og måtte legges inn på sykehus pga oppkast i ca uke 8 med nr 1 og 2... så jeg er glad for hver dag uten kvalme, men ser ut som det blir annerledes denne gangen da jeg har begynt å kjenne det...
 
Sniker fra juli ;) Jeg er over 12 uker nå og har ikke kjent et snev av kvalme. Var veldig bekymret selv, men har nå slått meg til ro og tenker bare at jeg har vært/er heldig. Har fått bekreftet liv der inne i magen også <3
 
Sniker fra desember.

Prøv å nyte det, én dag kan det hende at det endrer seg :) Jeg var ikke kvalm en dag men alt var bra.
 
Jeg er veldig lite kvalm, og egentlig veldig fornøyd med det :)
 
Aldri vært kvalm dette er tredje gangen og tviler på at det kommer noe nå heller. Ingen symptomer annet enn at jeg kjenner det skjer no inni derxsmile2
 
Er 4+5 i dag, og er heller ikke kvalm! Kun murringer og litt vondt i ryggend...litt mer følsom og irritert...føler mer at jeg skal ha mensen enn at jeg er gravid [emoji28]
Får barr nyte tia nå...regner med symptomene kommer etter hvert [emoji106]
 
Jeg håper for all del jeg ikke blir kvalm dette svangerskapet. Forrige gang var jeg kjempe dårlig fra tidlig, tidlig til den dagen han ble født.
 
Back
Topp