Ingen kvalme - litt skummelt !!

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Etter to tidligere svangerskap preget av myyyyyyye kvalme og oppkast - er jeg denne gangen ikke kvalm.

Var litt kvalm dagene før positiv test, etter det nesten ingenting.

Vet jo at svangerskap er ulike, men dette virker jo rart.

Kjenner jeg er bekymret for om det faktisk foregår noe inn i kroppen i det hele tatt !

Har jo litt andre symptomer som trøtthet, ømme pupper og oppblåsthet, men ingen kvalme.

Noen andre som har opplevd helt ulike svangerskap ?

Etter to tidligere svangerskap preget av myyyyyyye kvalme og oppkast - er jeg denne gangen ikke kvalm.

Kjenner jeg er bekymret for om det faktisk foregår noe inn i kroppen i det hele tatt !

Har jo litt andre symptomer som trøtthet, ømme pupper og oppblåsthet, men ingen kvalme.

Jeg har det på samme måte! Da jeg var gravid sist var jeg kvalm og kasta opp 24/7 i 3 mnd. Men nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt! Jeg tok faktisk en g.test i går kveld bare for å sjekke en gang til om den ble positiv:p og fet kom to tydelige streker med det samme :D men har ømme bryster, meeeeeeget oppblåst og litt murringer.. Er i uke 6 i dag :) men kansje skal vi bare være glade for å ikke kjenne noe til kvalmen? :)

stor forskjell på denne gang og sist :P
sist var jeg lite kvalm(helst bare uvel), såvidt ømme bryster, veldig oppblåst å var vanvittig trøtt på denne tiden :)
nå er jeg veldig kvalm, har mega ømme pupper, litt trøttere enn ellers(men langt fra som sist)...eneste som er likt er oppblåstheten til nå :P merker også mye mer til strekking, å stikking i livmoren nå enn første gang...

Godt å høre at andre har det sånn også !

Jeg så liksom for meg at dette svangerskapet skulle bli det verste, med tanke på at jeg er 14 år eldre enn med første og 11 år eldre enn med andre :-)
Kanskje det hjelper å ha blitt gammel;-)

Tok ny test på kvelden i går som var veldig utvannet - den viste 2-3 uker.

Satser på ny test torsdag på morningen, om den viser 3+, får jeg roe meg og heller nyyyyyyte dager uten kvalme !!

Jeg har ikke noe særlig med symptomer denne gangen bortsett fra positiv test og ingen tr. :-/ Kanskje noe slappere og trøttere, men det kan like gjerne være fordi minstemann er våken 1-2 ganger hver natt. 5+4 i dag. Tidligere på denne tiden mener jeg at jeg iallefall har våkna for å tisse om natta og hatt ømme pupper. Er ikke bekymra, bare nyter det :)

De to forrige gangene var jeg bare småkvalm, spydde aldri, og fungerte ganske greit bortsett fra bekkenet. Denne gangen spyr jeg nesten hver dag, er kjempekvalm, og trøtt og zombie hele tiden... Så veldig forskjellig her ja :-)

Nyt det!
Kvalme er det verste jeg vet :hungover:
Jeg var ikke spesielt kvalm i mine to første svangerskap. Da var de sterkeste symptomene mensmurringer og trøtthet.
Denne gangen er puppene superømme og store, jeg er mye mer kvalm og brekker meg av ingenting :wtf:
Men jeg er ikke like stuptrøtt som sist.
Men jeg skjønner veldig godt at du tenker sånn. Vi er eksperter på å finne ting å bekymre oss over ;)

Dette er mitt første svangerskap, så jeg kan ikke sammenligne med meg selv. Men kjenner på samme bekymring som deg. Føler ingen kvalme og generelt få symptomer. Likevel tror jeg som de over, man bør heller glede seg over at man ikke er kvalm:) dette går så fint!

Jeg var heller ikke noe kvalm når cbd viste 2-3 uker.. En uke eller noe etter det var jeg kvalm å spydde :P

Va fikk dere forrige gang da? Kanske det er ett annet kjønn nå. Jeg var litt småuggen med min gutt å så var jeg ganska kvalm med min jente. Nå er jeg ingenting men er kun 4+ 4så kommer kanske..

Va fikk dere forrige gang da? Kanske det er ett annet kjønn nå. Jeg var litt småuggen med min gutt å så var jeg ganska kvalm med min jente. Nå er jeg ingenting men er kun 4+ 4så kommer kanske..
Fikk jente sist :-) var bare småuggen da :-P

Ingen system der heller. Har en av hver - og kvalm med begge:-)

Skal bare se at med all den klagingen min over lite kvalme - så blomstrer den i løpet av de neste ukene :-)
Hadde vært såååå digg å slippe ! Er jo fantastisk å slippe !

Rart hvordan symptomene kommer og går. Har gjennom hele uke 6 vært kvalm, oppblåst ømme pupper osv. Våkner opp i uke 7 og alle symtomene er helt, helt borte. Er ikke en gang oppblåst. Jeg ble selvfølgelig veldig bekymra(hadde en MA før jul) jeg bestemmer meg for å dra på ultralyd og der viser det seg at alt er bra:) jeg som var helt sikker på at det hadde gått galt igjen....fantastisk å høre det lille hjertet. :)

Hvor langt har du kommet da?

Hos meg kom kvalmen for 2 uker siden ca! Jeg er 8 uker i morgen. Jeg er superkvalm fra 14 tida og utover kvelden :( var ikke sånn i mine 2 første svangerskap :/ jeg har gutt og jente fra før.
Er litt redd for at det skal være 2 frø :p

Hvor langt har du kommet da?

Hos meg kom kvalmen for 2 uker siden ca! Jeg er 8 uker i morgen. Jeg er superkvalm fra 14 tida og utover kvelden :( var ikke sånn i mine 2 første svangerskap :/ jeg har gutt og jente fra før.
Er litt redd for at det skal være 2 frø :p

Jeg er bare 5+4, men med de to andre var jeg sinnsyk dårlig på denne tida. Det var formiddagen desidert verst. Nå kan jeg være en anelse kvalm på kvelden.

Jeg får heller bare være happy for hver dag som går uten kvalme - men det er jo litt sprøtt at det skal være så ulikt, når det er med samme pappaen:-)

Trøttheten har jo nådd nye høyder dette svangerskapet, så kanskje det er det som skal bli den største utfordringen denne gangen:-)
Takker meg til trøtthet !!!

Veldig ulik mine svangerskap også! Med gutten sist var jeg bare litt småuggen hvis jeg ble sulten og null energi! Med jenta var jeg litt kvalm i 3 uker. Nå har det nådd nye høyder altså! Kan være alderen som tynger :D hoho
Du får prise deg lykkelig for trøttheten ;)
Jeg er bare 5+4, men med de to andre var jeg sinnsyk dårlig på denne tida. Det var formiddagen desidert verst. Nå kan jeg være en anelse kvalm på kvelden.

Jeg får heller bare være happy for hver dag som går uten kvalme - men det er jo litt sprøtt at det skal være så ulikt, når det er med samme pappaen:)

Trøttheten har jo nådd nye høyder dette svangerskapet, så kanskje det er det som skal bli den største utfordringen denne gangen:)
Takker meg til trøtthet !!![/QUOTE

Er 5+ 4 i dag og kjenner ikke noe annet enn trøtthet. Var kjempekvalm fra uke 6 med datteren min,så går nok snart på en smell..hehe!

Back
Topp