Ingen hjerteslag..

ThilM

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Fant dessverre ingen hjerteslag på tidlig ultralyd i dag.. jeg er 11+0, men mistet antageligvis for noen dager siden.. de mistenker MA, da det ikke har vært noen blødning og symptomene fortsatt er der.. er på ullevål nå og venter på å bli undersøkt.. alt har gått i ett, og jeg sitter her knust og alene og får ikke tak i samboeren min.. måtte bare dele med noen.. krysser fingrene for at legen har tatt feil, men tror dessverre dette ikke har gått..

Forferdelig trist å lese:( skulle så absolutt hatt noen nær deg sammen med deg så du kunne fått en varm klem å en hånd å holde i:Heartred en tung beskjed å takkle helt alene... sender deg mange klemmer å håper du snart får svar:Heartred

Fant dessverre ingen hjerteslag på tidlig ultralyd i dag.. jeg er 11+0, men mistet antageligvis for noen dager siden.. de mistenker MA, da det ikke har vært noen blødning og symptomene fortsatt er der.. er på ullevål nå og venter på å bli undersøkt.. alt har gått i ett, og jeg sitter her knust og alene og får ikke tak i samboeren min.. måtte bare dele med noen.. krysser fingrene for at legen har tatt feil, men tror dessverre dette ikke har gått..

Å kjære deg..... Så utrolig leit. Håper du får tak i samboer. Håper og at legen har tatt feil.

Stor klem

Huff så trist og leit <3 Tenker på deg. Jeg har vært i den situasjonen selv å sitte og vente på Ullevål, det er veldig tøft. Håper du snart får tak i samboeren din.

Stor klem

Uff, så grusomt! Håper virkelig de tar feil. :Heartred Mange klemmer sendes din vei :Heartred

Uff, dette var trist å lese[emoji174] håper du får tak i samboeren din, Så du ikke er alene der[emoji173] Sender deg mange varme tanker og store klemmer.

Sender deg masse gode klemmer!!! Ingen skal måtte være alene i en sånn situasjon!! Håper du snart får kontakt med samboeren din! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Huff[emoji31] stakkars deg[emoji24] sender deg en stor klem[emoji173]️

Så utrolig leit å høre! Sender deg mange klemmer og gode tanker!

Så utrolig trist. Sender deg en god klem. Tenker på deg❤️

Varme tanker herfra også, dette var hjerterått. Håper du har fått tak i samboeren og at dere kan være der for hverandre [emoji173]

Sender deg mange klemmer! Lei meg for at du også måtte gjennom dette❤❤

Har fått bekreftet MA, skjedde mellom uke 8 og 9.. skal til utskraping i morgen.. det har vært veldig koselig å "bli kjent" med dere, ønsker dere masse lykke til videre.. <3

Har fått bekreftet MA, skjedde mellom uke 8 og 9.. skal til utskraping i morgen.. det har vært veldig koselig å "bli kjent" med dere, ønsker dere masse lykke til videre.. <3

Ta vare på deg selv :Heartred Håper hele prosessen går så greit som den kan gå.
Gode tanker.

Klem

Huff så leit og trist. Hadde også en MA hvor fosteret døde i uke 8+5, det er veldig vanlig tid at noe går galt på. Denne gang så jeg et friskt foster i uke 9+2 så det går nok fint fremover. Håper du har samboeren din der til å hjelpe deg.

Jeg har vært gjennom utskrapning 2 ganger og har veldig gode erfaringer med å gjøre det på Ullevål. Jeg gruet meg sykt for er kjemperedd, men det gikk veldig fint og hadde ikke noe vondt etterpå. Send meg gjerne innboks om du lurer på noe eller vil prate. Klem <3

God klem :( ❤️

Back
Topp