Ingen hjertelyd

Dette var forferdelig trist. Og jeg unner ingen det som skjer deg nå! Er forferdelig. Men ikke gi opp håpet. Jeg hadde også 2aborter i løpet av 2-3mnd, så kjenner følelsen. Men det kan gå!

Uansett, hva som enn skjer, så ønsker jeg deg og dine lykke til. Ta vare på hverandre!

Sender en haug med klemmer!

Åååå neiiii!! Så trist å høre[:(][:(]
Håper det går bra med deg! Tar nok litt tid og komme over, skjønner jeg. Håper dere tar vare på hverandre i den tunge tiden. Sender mange varme tanker. Ønsker dere masse lykke til med en liten lillebror eller søster etterhvert.

Å, så uendelig trist å høre. Ønsker deg masse lykke til videre. *Godtrøsteklem*

jeg fikk beskjed av jordmoren min, forgje gang jeg var gravid, at det var ikke alltid man kunne høre hjertelyden.... ( då var jeg i uke 14) det kom ann på hvordan barnet låg, og om morkaken var framfor....så jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg dersom vi ikke hørte noe da....
Håper det er der som har skjedd med deg og.....men en fryktelig uproffesjonell ting å si av en lege, spørr du meg.
Krysser fingrene for deg.

ORIGINAL: Nikita77

Å, så uendelig trist å høre. Ønsker deg masse lykke til videre. *Godtrøsteklem*

Det var trist å høre at den lille var død[:(] Men godt at du slapp å gå helt til tirsdag i uvisshet. Håper virkelig at spiren snart sitter igjen og at du ikke gir opp håpet. Ta vare på hverandre i den vanskelige tide. Lykke til og stor trøsteklem.

Utrolig trist å høre[:(][:(]
Ikke gi opp snuppa det blir deres tur en gang også!!
Ta deg en goood pause, tenk over ting, og kom sterkt tilbake igjen[:D][:D]
Du har jo blitt gravid 2 ganger på 4 mnd og det er jo ikke alle som blir, så bare det er jo en god ting..

Stoooooor klem til deg... Håper du kommer med en oppdatering om hvordan det går med deg når du er klar for det!

¨Det var utroli trist å høre, vet så altfor godt hvordan du har det[:o] ønsker dere lykke til videre, å kose dere med godklompen dere har i mellomtiden <3

ORIGINAL: prøverpånummer3

Det var trist å høre at den lille var død[:(] Men godt at du slapp å gå helt til tirsdag i uvisshet. Håper virkelig at spiren snart sitter igjen og at du ikke gir opp håpet. Ta vare på hverandre i den vanskelige tide. Lykke til og stor trøsteklem.

[:(][:(][:(]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Sender en STOR trøsteklem og

for at alt er bra tross alt....

Sign denne...

ORIGINAL: litjpi

Jeg har heller ikke opplevd noe lignende. Dette må ha vært en tung beskjed å få[:(] Jeg krysser alt for at du får en positiv beskjed på neste ultralyd.

Back
Topp