Ingen hjertelyd

Veronica_82

Forelsket i forumet
Legen fant et 8 uker gammelt foster men ingen hjerte som slo..skal tilbake om en uke for å se om det har vokst. Om ikke er det dødt sa legen. Fikk beskjed om å regne med at fosteret er dødt, og heller bli glad på neste UL om de fant hjertet da.

Noen som har opplevd lingnende?

Huff, det var jo en trist beskjed å få[:o] Skal krysse fingrene for deg at legen din tok feil og at det viser seg at hjertet slår på neste ultralyd[:)]

Jeg har dessverre ikke vært borti det selv, men håper du får svar fra noen som har vært og kan berolige deg.

Klem

uff dette hørtes ikke så bra ut egentlig , har ikke opplevd dette selv , var på ul i uke 6 å da slo hjerte på min men du kan jo være litt tidligere gravid en først annatt kanskje så jeg krysser alt jeg har for at den lille spiren din er i live ved neste ul 

huff nei har ikke oppleved det...
Var de sikker på at fosteret var i uke 8, kan jo hende du er 5-6 og at du derfor ikke så noe hjerte??
Krysser fingrene for at det går fint!!!

Legen må ha tatt feil!
Håper virkelig det!!!
Krysser alt jeg kan for deg!!!

Takk jenter. 8 uker er nok sikkert, selv trodde jeg at det var 10+6... er fortsatt kvalm, trøtt og hormonell..jeg syns verden er ondskapsfull!

Jeg har heller ikke opplevd noe lignende. Dette må ha vært en tung beskjed å få[:(] Jeg krysser alt for at du får en positiv beskjed på neste ultralyd.

tar deg ikke vekk fra listen før du har fått sikkert svar... til då sendes masse babystøv din rettning og krysser på at gyn/legen tok feil at hvor mange uker du egentlig er på vei.

masse trøste klemmer

det skjedde med meg... jeg skulle vært 12+6... men det var et dødt foster på 8+5.. jeg ble sendt rett på sykehus for en ny ul.. også hadde jeg utskprapning...
 krysser alt jeg har for at fosteret ditt har vokst om en uke!!!!!!!!!! lykke til

Var det ikke jealie (husker ikke helt skrivemåten) som hadde et mirakel for ikke så lenge siden? Tror det var noe slikt som du går gjennom nå.

Krysser fingrene for at vi får beholde deg og at du får beholde spiren!

Håper virkelig legen tar feil..!! [&o]

Sender over mange varme tanker, og håper inderlig du får se hjertet + et foster som har vokst neste gang!

Takk jenter. Jeg tar en babyverden pause nå og kommer tilbake med oppateringer etter UL på tirsdag.

huff så fælt dette må være for deg, krysser alt jeg har for at du kommer lykkelig tilbake hit etter neste ul. Stor trøsteklem

Merkelig lege!! Her nekter legen min å høre hjertelyd så tidlig pga det kan hende han ikke finner den. Ikke hør på legen!![:@]

off, det var en litt trasig beskjed! meeen...det er ikke sikkert legen har rett...dem tar ganske ofte feil på alt mulig:) har ikke hørt om ditt tilfelle før, men krysser fingrene for deg!!! håper neste ul blir en fiiin opplevelse[:)]

Hei! Jeg var på ul i uke 6, da så han ikke noe hjerte men han så foster! Kom tilbake i uke 8 og da så han et foster som passet i str men han så visst ikke noe hjerteslag da heller så jeg ble sendt til en annen lege som visstnok hadde bedre ul-utstyr og hun fant hjerteslag med en gang! Håper det går bra for deg også, jeg krysser fingrene!

ORIGINAL: Jaybird

Var det ikke jealie (husker ikke helt skrivemåten) som hadde et mirakel for ikke så lenge siden? Tror det var noe slikt som du går gjennom nå.

Krysser fingrene for at vi får beholde deg og at du får beholde spiren!

Det var nesten sånn[:)] ikke helt da...hørte ikke hjertelyden på lege kontrollen..
Og jeg begynte å blø masse friskt blod, samt fikk en kjempestor koagl ut...da trodde jeg det var sa...men på ul senere på dagen, så var fosteret i kjempefin form. Blodet hadde ikke noe med fosteret å gjøre, men med livmora mi...

Håper du får gode nyheter neste ul da...men sjansen for det er vel liten, desverre[:(]

Masa meg til ny UL i dag. Overlegen, gynekologen og sykesøster så på fosteret, men kunne ikke finne liv. Det er godt med en bekreftelse, selv om det er uendelig trist. Fosteret var ca 9 uker gammelt, så det har nok vært dødt en stund allerede.
Jeg skal til utskrapning på mandags morgen.

Jeg logger nå ut herifra, og logger ikke inn igjen på lang lang tid. Kroppen min har hatt 2 aborter på 4 mnd, så nå er det nok på en stund. Regner med at adopsjon er neste alternativ.

Tusen takk for hyggelige stunder her inne. Lykke til vidre med svangerskap og baby!

Takk for meg.

Veronica

Back
Topp