Ingen her?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Fant ut at jeg er gravid i dag, tror kanskje jeg hører til inne her :) Men er ikke sikker enda, håper flere følger etter, og det gjør dere nok :) 
 
Gratulere så mye med spiren :)

Vet du når du hadde EL?


Er bare inne å sniker litt her :) er 5 DPO nå så venter egentlig på noe som tilsier at jeg er gravid før jeg tester eller at IKM skal komme, men dersom det blir klaff nå så får jeg termin 1 januar.

Dersom det ikke blir klaff denne PP så vil jeg få en ny sjanse til å komme inn her i slutten av januar dersom syklusen min fortsetter og holde seg stabil.
 
Eggløsning? Haha, nei, ble gravid på minipillen jeg, og sist jeg hadde "mensen" var i forbindelse med SAén min i feb. Så jeg har ikke peiling, men det er SÅÅÅÅ vidt du ser streken på testen, så kan vel ikke være så langt på vei tenker jeg! 
 
Ps, lykke til, får håpe du får det som ønsket :) Ser du har tre barn, gøy! 
 
Tusen takk :)

Ser du har skrevet 12 mars at du lurer på om du kan ha blitt gravid på minipilla, har du hatt disse graviditet symptomene siden da?

Har nemlig en liten følelse av at du egentlig tilhører desember 12 hehe men morro at du er her allikevel.
 


Blowout skrev:
Tusen takk :)

Ser du har skrevet 12 mars at du lurer på om du kan ha blitt gravid på minipilla, har du hatt disse graviditet symptomene siden da?

Har nemlig en liten følelse av at du egentlig tilhører desember 12 hehe men morro at du er her allikevel.

skrevet 12 mars? Nei..hæ, haha nå ble jeg forvirret. Det eneste som vekket min mistanke om muligens svskap var en drøm og at jeg tisser litt ofte :) Testen jeg tok i går er skikkelig SVAK så dette må jo være tidlig i forløpet, men kan godt hende jeg hører til des..aner faktisk ikke.. :) 
 
hehe så bare på tidligere tråder du hadde laget skjønner du om det å bli gravid på minipillen osv hvor du skreiv at du kansje var blitt gravid siden du hadde fått vondt i bekkenet osv
 
Hvis du har funnet ut nå at du er gravid tilhører du nok desember. For noen dager siden var det flere artikler som det stod at hadde du samleie da, ville du kjempe om å få nyttårsbarnet. Og hvis din test er positiv, så er du allerede flere uker på vei, og ikke akkurat unnfanget:) Om streken er svak eller ikke har ingenting å si på hvor langt du har kommet i svangerskapet. Men det kan jo bli spennende å se hvor du havner hen:)
 
mulig jeg kommer inn her. 10 dpo i morgen.


Å Har gravid følelsen som jeg hadde med første mann,

Men er egentlig pause fra prøvinga, så jeg må jo le hvis jeg er blitt gravid nå. *knis*
 
De som har termin 1 januar, kan først teste positivt om fire dager, så tror nok du tilhører desember...:)
 
Back
Topp