Ingen hcg stigning :-(

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Da er vel alt håp ute?! Første prøven var på 300 og det samme var det 48t senere. . Siden jeg ikke har blødd, kan det da være en ma ? Skal inn til ultralyd om 6 dager.. Hun sa over tlf at det i allefall ikke utviklet seg som det skal.. Noen med erfaringer?

Dessverre ingen erfaring, men vil bare sende deg en stooor klem!

Huff, så trist :-( Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men jeg sitter i samme situasjon selv:-/

Jeg kan tenke meg at siden du ikke har stigning av hcg og ikke har blødd at det kan være en MA, men jeg skal absolutt ikke si noe sikkert! Må du vente i hele 6 dager før du får komme til ul??! Syns det var lenge å vente når alt er så usikkert!

Mange gode trøsteklemmer herifra <3<3

Jeg vet ikke helt åssen det er med slike hcgmålinger, men ved MA tror vel kroppen at den enda er gravid selv om embryoet ikke lever lenger. Da fortsetter kroppen å produsere hcg og støter ikke ut embryoet/fosteret. Trodde det ville stige, men er ikke sikker. Kanskje du snart vil begynne å blø hvis det synker.. holder det seg på 300 skulle man kanskje tro det var en MA likevel, at det holder seg stabilt..

Syns det er rart at du må vente 6 dager - det er lenge å gå i uvisse.. :( Hvis det stemmer at du er 6+2 i dag, så burde de prøve hvertfall. Og hvis de ikke hadde sett hjerteaktivitet (det er ikke alltid de ser det så tidlig), så kunne du fått den om 6 dager i tillegg før de evt gjør noe..

Kan ikke slikt, men høres vel ikke veldig bra ut:( Sender en stor klem!!! 

Tusen takk alle sammen :-) De har ikke helt utelukke sv. utenfor livmoren. Så måtte ringe om jeg fikk vondt! Ja, det er lenge å vente :-\ Så ett sted at etter uke 6, kunne stigningen ta 2-3 døgn.. Halmstrå??

Ja, klamre deg til halmstrået :) Så lenge du ikke blør finnes håpet der <3

Ønsker deg det beste og sender over en klem :)

Huff ;(

Sender deg masse gode klememr , å gåper virkelig at det er et mirkale.. 

Men høres ut som en MA, Men håper det ikke er det..

XXXXXX ALT SOM KAN XXXXX

Tusen takk jenter!! Blir veldig lange disse 6 dagene frem mot ul, hvis jeg ikke begynner å blø da!!

Back
Topp