Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er ikke antydning til mage her heller du [;)] Men sånn var det forrige gang også for min del.. fikk vel ikke mage før over uke 20 en gang.. og frem til uke 26-27 var det lett å skjule det om jeg gikk med litt vide klær. Tydeligvis så ligger babyen tett inntil kroppen min, noe som egentlig var ganske greit når jeg nærma meg slutten, sånn at ikke magen ble sånn i veien [:)]
Forstår godt at dete er kjedelig. Nå er jeg 2 gangs gravid og fikk litt mage ganske fort men sist gang gikk det hvertfall 4 mnd før det i det hele tatt syntes noenting! Noen bærer babyen mer inni enn utenpå! Du kan jo alltids trøste deg med at du kanskje slipper unna så mange strekkmerker med en ikke så alt for stor mage [:D] men slapp av magen kommer og blir nok akkurat passe og stor nok etterhvert!
Har ikke noe særlig mage her heller og er i uke 16 + 2 nå!!! Men jeg fikk beskjed om at den ikke kommer ut før i uke 20-21. Har jo blitt litt breiere over hoftene i følge mannen min og han sier at ejg har litt mage, men ikke ordentlig gravid mage. Får bare vente og se da!![:)]