Ingen funn på tul:-(

Lille.meg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
JuniJubel2021
Oktoberbarna 2021♡
Junibollene 2023
Va på tul idag (7+1/7+2). Di fant fosterposen, men fant ingenting inni. Så det ser ut såm æ snart må melle mæ ut av denna gruppa.. tok em HCG test før å vær sikker, men så veldig dårlig ut. Hvis hcg e høy fremdeles, så kunne vi ta en tul til om 1 uke førr å vær helt sikker før æ får medikamenta før å avslutte denna runden:sad010


Nån såm har erfaring me medikamentell avsluttning?
 
Uff stakkar! Krysser fingrene for ert lite mirakel!

har tatt medisinsk abort for mange år siden å det gikk helt fint. Fikk smertestillende , jeg tåler lite smerte men det gikk fint.

sender mange klemmer <3
 
Sender deg mange klemmer ❤️ Jeg hadde medisinsk abort i 2015 og syns det var helt grusomt. Vil aldri gjennom det igjen. Så er det mulig med kirurgisk så ville jeg gått for det ❤️
 
Di ringte fra sykehuse nu.. hcg ca på 16 900, så di ville ha mæ inn på en kontroll på fredag førr å vær helt sikker..
 
Masse klemmer ❤️

Har hatt 3 MA, hvorav en kirurgisk og 2 hjemme. Det er en tøff prosess, men gikk «fint» hos meg. Får med seg tabeletter og smertestillende. Er viktig å ha noen tilstede i tilfelle en blør veldig mye. Begge gangene hjemme var det over i løpet av 1-2 dager og følte meg fin fysisk da i løpet av dag 2. Er viktig å gå til Ultralyd etterpå for å se at alt har kommet ut. Har hørt om flere som finner ut lenge etterpå at det var rester igjen..

Da jeg fikk kirurgisk fikk jeg vel egentlig ikke noe valg. Dette var i 2011 og etter TUL satt jeg plutselig på sykehuset iført sykehusklær og klar til narkose uten å egentlig forstå skikkelig hva som skulle skje.. ikke en god opplevelse pga dette.

Jeg har TUL på mandag og gruer meg til samme beskjed. Er det som har skjedd de to siste gangene hos meg.
 
Masse klemmer ❤️

Har hatt 3 MA, hvorav en kirurgisk og 2 hjemme. Det er en tøff prosess, men gikk «fint» hos meg. Får med seg tabeletter og smertestillende. Er viktig å ha noen tilstede i tilfelle en blør veldig mye. Begge gangene hjemme var det over i løpet av 1-2 dager og følte meg fin fysisk da i løpet av dag 2. Er viktig å gå til Ultralyd etterpå for å se at alt har kommet ut. Har hørt om flere som finner ut lenge etterpå at det var rester igjen..

Da jeg fikk kirurgisk fikk jeg vel egentlig ikke noe valg. Dette var i 2011 og etter TUL satt jeg plutselig på sykehuset iført sykehusklær og klar til narkose uten å egentlig forstå skikkelig hva som skulle skje.. ikke en god opplevelse pga dette.

Jeg har TUL på mandag og gruer meg til samme beskjed. Er det som har skjedd de to siste gangene hos meg.

Off, æ grue mæ skikkelig til hele den prosessen.. førsto det sånn på legen at den sjekken på fredag e bare før å bekrefte at det skal fjernes, så regne me alt håp e ute:-( høres ikke ut sån en go prosess..
Det e så tungt å gå å vente på dårlige nyheta:-/ grua mæ å til undersøkelsen idag sia æ hadde en dårlig følelse..
 
Di ringte fra sykehuse nu.. hcg ca på 16 900, så di ville ha mæ inn på en kontroll på fredag førr å vær helt sikker..
Så trist at de ikke fant noe, men så lenge de ringte nå å vil ha deg inn igjen så er det håp. De er enda små i uke 7. Krysser fingra og sender deg en stor klem:Heartred
 
Last edited:
Så trist at de ikke fant noe, men så lenge de ringte nå å vil ha deg inn igjen så er det håp. De er enda små i uke 7. Krysser fingra og sender deg en stor klem:Heartred

Men di skulle funne nåkka.. overlegen blei å tillkalt å sjekka, men ho fant heller ikke nåkka, så har ikke store håpet:-(
 
Men di skulle funne nåkka.. overlegen blei å tillkalt å sjekka, men ho fant heller ikke nåkka, så har ikke store håpet:-(
Skjønner.. Har vært igjennom både medisinsk og kirurgisk, det er tøft men du kommer deg igjennom det. Vet hvor vondt det er å få sånne beskjeder på ultralyd..:Heartred:Heartred Men vet også at du kommer deg igjennom det selv om alt føles trist nå:Heartred Gode klemmer på vei
 
veldig trist å lese :Heartred Fikk medisiner med hjem, etter MA i fjor. Det tok en stund før det begynte å gjøre vondt, men tok smertestillende eg hadde fått med, og da gikk det over. Den fysiske smerten var kortvarig.
Styrkeklemmer til deg :Heartred:Heartred
 
Åh så trist beskjed å få ❤ Håper i det lengste for deg!

Jeg hadde MA med medisinsk abort hjemme i august. Vet det er forskjellig fra sykehus til sykehus hvilke smertestillende en får i "pakken". Må jeg gjennom det igjen skal jeg stå på kravet om å få sterkere enn paracet som er det vanlige ved sykehuset her. Er ikke nødvendig å skulle ha så fysisk vondt, når det finnes smertestillende som er bedre. Men heldigvis gikk det fysiske fort over, og jeg fant trøst i at jeg faktisk var blitt gravid, så visste at jeg kunne bli det igjen. Håper du har god støtte rundt deg ❤ Og jeg og garantert mange andre her svarer så godt vi kan om du lurer på noe ❤ Stooor klem
 
Så trist å lese!!:sorry::sorry: Sender deg en varm klem og masse lykke til!:Heartred
jeg hadde medisinsk abort først, var ikke så vondt for jeg pakket i meg alt jeg fikk ha smertestillende og passet på å ta ny dose før den gikk ut.
Men til meg kom ikke alt ut, så lurt å dra på sjekk. Fosteret var der fortsatt så fikk utskrapning. Det var mye bedre!
 
Sender deg en varm klem og håper det er et lite mirakel i magen din <3
 
Off, æ grue mæ skikkelig til hele den prosessen.. førsto det sånn på legen at den sjekken på fredag e bare før å bekrefte at det skal fjernes, så regne me alt håp e ute:-( høres ikke ut sån en go prosess..
Det e så tungt å gå å vente på dårlige nyheta:-/ grua mæ å til undersøkelsen idag sia æ hadde en dårlig følelse..


Skjønner godt at du gruer deg. Tror det er vanlig at de dobbelsjekker , gjorde det med meg også. Men dette klarer du ❤️
 
Back
Topp