Sinderella
Glad i forumet
ei jeg kjenner var hos legen, og der hørte de ingen fosterlyd. hun ble sendt på ul nå.... hjelp, hva skjer tror dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er helt jævlig nå, hun er fulstendig ødelagt.i mitt forrige svangerskap fant de ikke hjertelyden med doppler til tider. å ej kjente svært lite til tider ingen aktivitet. dette pga morkaken å godt mulig måten snuppa vår låg på. dinne gangen fant de ikke hjertelyden på sykehuset rundt uke 24. prøvde alt. måtte tilslutt ul til for å sjekke at alt var bra. så ikke så veldig uvanlig. krysser fingrene for at alt er bra!!!chriz skrev:
huff ja stakkars stakkars, hun er jo helt ifra seg:( også hadde jo fosteret vært dødt i litt over 1 mnd til og med :=O synes det var lenge altså? noen som har opplevd det ?
Hun fikk 4 tabletter som hun må ta hjemme, og ikke en gang utskrapning eller noe! merkelig
LoveSummer skrev:huff ja stakkars stakkars, hun er jo helt ifra seg:( også hadde jo fosteret vært dødt i litt over 1 mnd til og med :=O synes det var lenge altså? noen som har opplevd det ?
Hun fikk 4 tabletter som hun må ta hjemme, og ikke en gang utskrapning eller noe! merkelig
![]()
fosteret hadde vært dødt i 1mnd!!!!LoveSummer skrev:det er helt jævlig nå, hun er fulstendig ødelagt.
Ja huff det er jo helt forferdelig:( jeg synes virkelig synd på henne.... jeg HÅPER jo bare at hun etter litt vil prøve å bli gravid igjen. Så hun ikke har fått het skrekken liksom.
Hun har ikke barn fra før heller. Hun har slitt ekstremt disse 3 mnd hun har vært gravid også, for hun har VELDIG fødselsangst osv... Hun har vært liveredd, og har vel egentlig tenkt at ting bare har vært litt "pesete" Men nå for ca 2 uker siden, så kunne hun endelig glede seg litt over ting. og hun begynte å innse at hun faktisk skulle få en baby.
MEN så skjedde jo dette da..... Huff tragisk