Ingen energi

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Er det fler som sliter med energi som ikke er tilstede. Veit ikke hvordan jeg skal klare å komme meg opp av sofaen. Med en gang jeg reiser meg opp og prøver å gjøre No så føler kroppen skal kollapse og bare vil ligge. Tar jern og spiser, men er jo utrolig sulten hele tiden. Sultfølelsen går heller ikke bort. Gnager i magen.
Bt var 100/50 sist hos legen men hva gjør jeg med dette? Har 3andre barn å ta meg av pluss alt som hører med :(

Har samme problemet, er så sliten at når jeg har fått sønnen avgårde på skolen (har da vært våken i en time) så er det rett på sofaen og en 2 timers(!) lur. Nå sover jeg bare i underkant av 5 timer hver natt, så det ligger nok en del der siden søvnen jeg får ikke er av den gode sorten.
Spiser hver andre time ca, for det skal ingenting før jeg er sulten igjen.
Orker ingenting egentlig så det er ett mareritt bare å måtte bevege seg for å gå på do. Har aldri hatt det sånn, så ny "erfaring"

Har samme problemet, er så sliten at når jeg har fått sønnen avgårde på skolen (har da vært våken i en time) så er det rett på sofaen og en 2 timers(!) lur. Nå sover jeg bare i underkant av 5 timer hver natt, så det ligger nok en del der siden søvnen jeg får ikke er av den gode sorten.
Spiser hver andre time ca, for det skal ingenting før jeg er sulten igjen.
Orker ingenting egentlig så det er ett mareritt bare å måtte bevege seg for å gå på do. Har aldri hatt det sånn, så ny "erfaring"
Ja da er vi i samme spor :) har ikke god søvn her heller så ligger nok mye der også ja.

Er det fler som sliter med energi som ikke er tilstede. Veit ikke hvordan jeg skal klare å komme meg opp av sofaen. Med en gang jeg reiser meg opp og prøver å gjøre No så føler kroppen skal kollapse og bare vil ligge. Tar jern og spiser, men er jo utrolig sulten hele tiden. Sultfølelsen går heller ikke bort. Gnager i magen.
Bt var 100/50 sist hos legen men hva gjør jeg med dette? Har 3andre barn å ta meg av pluss alt som hører med :(
Dessverre e det bere noken som blir veldig slitne av å vere gravide :/ Er ein av dei sjølv, har gått i tåke i 7 mnd no, fjern og trøtt og sliten og kan sovne når som helst :p Hjalp for meg litt å drikke eit glass eller to cola kvar dag (drikk ikkje kaffi eller noke) etter legen anbefalte det, for å få i meg litt energi :) Har du tatt blodprøve å sjekka for mangler på diverse? Jern bør du ikkje ta med mindre det e absolutt behov, men samtidig kan det vere du mangler nokre andre vitamin og at det er derfor du er slapp :) Lytt til kroppen og kvil deg/sov når du kan, krever tross alt litt energi å skape eit nytt menneske ;)

Ja er nok bare det at noen er sånn. Jeg tar jern pga det var det jeg manglet så derfor tar jeg det resten av lagrene var vist fine sa legen så.

Satt å Googlet det samme i går.
Er det virkelig normalt å være så sliten? :oops:
Har målt blodprosent forrige uke. Så håper nesten at det er det som har skyld..

Jeg hadde samme problemet inntil nylig, men fikk to ukers 50% sykemelding og det hjalp veldig på energien :) Nå er jeg tilbake 100 %
Heldig :-)
Vært sykemeldt 100% siden 23.januar og skal være det i tre uker til, ingen endring ennå hos meg :-/

Ingen endring her heller etter 100% sykemelding

Jeg er også frustrerende energiløs for tiden, og blir syk hvis jeg presser meg. Jeg er fulltidsstudent og har dermed vanskelig for å sykemelde meg, men løser det ved å bare gå på obligatoriske forelesninger, og lese pensum hjemme. Jeg prøvde lenge å klare alt, skole, deltidsjobb og mor til 2 åringen, men nå er jobben kutta ut og skole kutta ned, så nå har jeg litt mer overskudd til meg selv og guttungen. Jeg må prøve å samle litt krefter til de kommende månedene og, og tjener ingenting på å gå i dørken. Dessverre er jeg bitt av 'flink pike' syndromet, og vil gjerne gjøre alt...men holder på å bli flinkere til å prioritere :)

Var 20 timer i komaland ... fra 18.00 - 1400.. sååå sliten.. våknet opp med panikk av at all søvnen å null mat hadde tatt livet av mini.. heldigvis sparket hun som en gal 2 minutt etterpå... vil sove igjen [emoji14]

Jeg har vært opplagt i store deler av 2.trimester, men de to siste ukene har jeg vært ekstremt sliten. Jeg gruer meg til hver dag på jobb kjenner jeg. Håper det går seg til! Legen ringte meg i går og sa at jeg har kalsiumverdier under referanseområdet, men jeg vet ikke om det skal ha noe å si.

Er veldig sliten jeg også, jobber 60% nå, og de andre dagene går mye til sofaligging. Så fort jeg gjør noe utenom det kræsjer jeg helt :(

Back
Topp