Ingen endringer = ingen levering?

*Labambie

Forumet er livet
Hører flere si at oppgjøret ligger klart på Altinn. Logger meg inn og får beskjed om at jeg ikke har levert den. Noe som stemmer altså, fordi jeg var 110% sikker på at man ikke trengte levere når man ikke hadde endringer. Er til og med sikker på at det sto på altinn og skatteetaten tidligere. Eller har jeg bæsja på spaden?

Hadde heller ingen endring, men leverte for sikkerthets skyld....sånn i tilfelle det skulle skje slik du har nå.

Ja det stemmer vel det..
Jeg har heller ikke levert den..

Da sitter vi i så fall i saksa sammen!! Men er det ikke det som er så "bra" med det nye systemet, at vi skal slippe å gjøre noe om alt er som det skal?

fikk akkuratt samme sjokket!

og JA, det står at man IKKE trenger å levere om man IKKE har Endringer....

Merkelig egentlig!!

Jeg trykka bare fort på "levere" jeg, fikk helt sjokk!! 

jeg fikk også litt småpanikk når jeg logga inn i dag.Men gikk inn på selvangivelsen vi fikk i mars(!)som jeg ikke endra på,og der stod det nederst at man IKKE trengte å levere.Så da skal jo det stemme. Men er vel ikke sikkert vi får sett det ferdige resultatet da før fredag?

Åh, gud jeg er letta for at vi er flere

Det stemmer det. Men husk at ikke alle får oppgjøret med en gang. De vil sikkert sikre at systemene ikke går i dass som da selvmeldingen ble lagt ut tidligere i år.

Har ikke levert noe vi heller, men bekymrer meg ikke. Det var STORE overskrifte over alt om at vi slapp om vi ikke hadde endringer, så DERSOM det er noe tull så går det ikke under VÅRT ansvar i alle fall!

off... håper ikke jeg kødda noe til nå da jeg trykket på "levere uten endringer" NÅ....

Jeg husker jeg fikk samme "sjokket" ifjor når jeg logget på. .Det stod "ikke levert" For man trengte jo ikke levere da heller, om man ikke hadde endring..
Men alt var i orden da hvertfall...

Mitt er ferdig utregna, var inne og sjekka nå. 

ToSmå2010 skrev:
Ja det stemmer vel det..

kjente jeg blei litt svett nå..for vi leverte heller ikke

ToSmå2010 skrev:
Ja det stemmer vel det..

kjente jeg blei litt svett nå..for vi leverte heller ikke

på tlf hos skatteetaten..så sa de i dag på den "svarere" at alle vil være ferdig utregnet på fredag..(24) og da starter utbetalingene etter det...

Back
Topp