Ingen egg ut på meg :(

Nedturen ved avbrutt er fryktelig stor, man har jo ikke fått en sjanse en gang.
Det positive er at et forsøk ikke er brukt opp og at det er mulig å få gjort endringer til neste gang og forhåpentligvis finne gulloppskriften da.

Sender deg mange varme tanker. Avbrutt er absolutt siste sort. Jeg har hatt et forsøk som ble avbrutt og jeg tok nok det tyngre enn alle mine negative forsøk. Ved avbrutt har man liksom ingen sjans i det hele tatt. Men prøv å snu litt på det, nå kjenner de kroppen din litt mer, og kan gjøre endringer til neste gang. Ooooog, du har ikke brukt opp et forsøk ennå . Lykke til neste gang.
Ja, verste følelsen jeg har hatt. Var en tung dag i går. Håper de klarer å få til slik jeg får egg til å ta ut nå. Så det er normalt at det kan bli avbrutt pga dårlig stimulering første gang?? Ser for meg at ingenting virker på meg, men så var det jo aller første gang, så alt er så nytt. Vet så lite om det. Tenker at klarte de det ikke nå, så er det så skummelt. Evig pessimist :p

Nedturen ved avbrutt er fryktelig stor, man har jo ikke fått en sjanse en gang.
Det positive er at et forsøk ikke er brukt opp og at det er mulig å få gjort endringer til neste gang og forhåpentligvis finne gulloppskriften da.
Håper det. Er så skummelt. Føler det aldri går :p men er vel ikke alene om at stimuleringen ikke funker så bra første gang?

Håper det. Er så skummelt. Føler det aldri går :p men er vel ikke alene om at stimuleringen ikke funker så bra første gang?
Nei.. er nok en del som får det første gang, fordi man vet aldri på forhånd hvordan kroppen reagerer :Heartbigred

Tror ikke det altstå. Og mange leger sier jo at første gangen er test-runde for å se hvordan du responderer

Var til uttak i dag, ingen egg store nok til å ta ut :( er så rart for på kontrollen for en uke siden var det flere eggposer over 13mm. Forstår ingenting. Klarte å knekke sammen på sykehuset. Føler Absolutt alt har gått i mot oss denne perioden. Nå føler jeg at noe er skikkelig galt..... Forstår ikke hvorfor medisinene ikke har funket. Akutatt nå føler jeg at dette aldri kommer til å gå.

Min utblåsning i dag :(

Så leit at det ikke fungerte! Jeg var så spent på duosim forsøket ditt. Forstår at du er trist og lei etter så mange dager på hormoner uten noe å sette inn. Jeg hadde selv mitt første avbrutte forsøk denne gangen (mitt 4. Ivf forsøk). Det kjennes bare så tungt når man ikke kommer til innsett. Så mye for ingen nytte[emoji20]
Stor klem til deg[emoji173]️

Back
Topp