Ingen egg ut på meg :(

Fru M

Betatt av forumet
Var til uttak i dag, ingen egg store nok til å ta ut :( er så rart for på kontrollen for en uke siden var det flere eggposer over 13mm. Forstår ingenting. Klarte å knekke sammen på sykehuset. Føler Absolutt alt har gått i mot oss denne perioden. Nå føler jeg at noe er skikkelig galt..... Forstår ikke hvorfor medisinene ikke har funket. Akutatt nå føler jeg at dette aldri kommer til å gå.

Min utblåsning i dag :(

Var til uttak i dag, ingen egg store nok til å ta ut :( er så rart for på kontrollen for en uke siden var det flere eggposer over 13mm. Forstår ingenting. Klarte å knekke sammen på sykehuset. Føler Absolutt alt har gått i mot oss denne perioden. Nå føler jeg at noe er skikkelig galt..... Forstår ikke hvorfor medisinene ikke har funket. Akutatt nå føler jeg at dette aldri kommer til å gå.

Sender over en klem :)
Nei det er ikke gøyt når man føler ingenting går riktig vei :(

Huffda. Hva ville de gjøre videre? Avbrutt? Sender en klem.

Huff da, det var kjedelig! Blir det avbrutt eller skal du stimulere videre? Føler virkelig med deg!

Huff da, det var kjedelig! Blir det avbrutt eller skal du stimulere videre? Føler virkelig med deg!
Nå blir det avbrutt. Har allerede hatt 1 uttak til i samme syklus. Hadde noe som heter duostim pga ujevn vekst. Så har stinulert i 3 uker nå. Derfor e det såå vondt at det ikke ble noe udag. Føler de siste ukene bare har vært forgjeves nå :(

Huffda. Hva ville de gjøre videre? Avbrutt? Sender en klem.
Nå er det over for denne gang. Har hatt ett uttak sist uke også. Så var stimulert i nærmere 3 uker nå. Så skal bli godt med en pause. Har enda 3 forsøk foran meg, men all denne strevsomme perioden for ingenting, det stikker :( :p

Nå blir det avbrutt. Har allerede hatt 1 uttak til i samme syklus. Hadde noe som heter duostim pga ujevn vekst. Så har stinulert i 3 uker nå. Derfor e det såå vondt at det ikke ble noe udag. Føler de siste ukene bare har vært forgjeves nå :(

Å nei, så leit! Skjønner godt at du er veldig skuffet nå. Tre uker stimulering er lenge, så forstår godt om du er sliten og lei. Ta godt vare på deg selv nå og lykke til med neste forsøk!

Huff så leit å høre Fru M [emoji22] jeg vet så inderlig godt hvor vondt avbrutt er! Man føler seg så snytt for mange uker med hormonjævelskap!
Jeg er helt sikker på at din tid kommer[emoji173]️
Sender en stooor klem til deg!

Leit å høre

Uff, så forferdelig trist å høre[emoji20][emoji20]

Sender deg mange gode tanker og klemmer[emoji173]️[emoji173]️

Så trist å lese.. vet hvor vondt det er med avbrutt! Stor klem til deg :Heartpink
Det er vanskelig å tenke nå, men dette avbrutte forsøket har gitt legene mulighet til å lære hva som ikke fungerer for deg og ved neste forsøk får du ett opplegg som passer bedre for deg :)
Ta den tiden du trenger og ta vare på deg selv, neste gang vil det nok gå bedre :)

Sender deg en stor trøsteklem :Heartred Har selv kjent på fortvilelsen og uvitenheten etter avbrutt forsøk... Hva skjedde med eggene fra uttaket i forrige uke? Jeg ønsker deg masse lykke til på veien videre! Selv om håpløsheten føles stor nå håper jeg du lykkes ved neste forsøk!

Leit å høre. Tar på psykisk når man holder på med prøving :(

Så trist å lese.. vet hvor vondt det er med avbrutt! Stor klem til deg :Heartpink
Det er vanskelig å tenke nå, men dette avbrutte forsøket har gitt legene mulighet til å lære hva som ikke fungerer for deg og ved neste forsøk får du ett opplegg som passer bedre for deg :)
Ta den tiden du trenger og ta vare på deg selv, neste gang vil det nok gå bedre :)
Ja, håper det går bedre neste gang. Har en tendens til å være svært pessimistisk og tenker det verste. Tror nå at det aldri kommer til å gå på meg. Men håper d ordner seg ❤

Sender deg en stor trøsteklem :Heartred Har selv kjent på fortvilelsen og uvitenheten etter avbrutt forsøk... Hva skjedde med eggene fra uttaket i forrige uke? Jeg ønsker deg masse lykke til på veien videre! Selv om håpløsheten føles stor nå håper jeg du lykkes ved neste forsøk!
Tusen takk ❤Egget fra sist uke ble befruktet, men falt fra dagen etter :(

Takk for mange gode ord jenter, det hjelper❤ føles som dette aldri kommer til å gå, men deres ord gir meg nytt håp :)

Dette var skikkelig leit, du som skulle prøve noe nytt og greier, da blir man jo optimistisk!
Jeg tror nok jeg også hadde knekt sammen, så jeg sender deg en stor klem :Heartred

Sender deg mange varme tanker. Avbrutt er absolutt siste sort. Jeg har hatt et forsøk som ble avbrutt og jeg tok nok det tyngre enn alle mine negative forsøk. Ved avbrutt har man liksom ingen sjans i det hele tatt. Men prøv å snu litt på det, nå kjenner de kroppen din litt mer, og kan gjøre endringer til neste gang. Ooooog, du har ikke brukt opp et forsøk ennå . Lykke til neste gang.

Back
Topp