ingen bunad i år heller!

Fikk ikke hatt på bunad i år. Den ligger igjen i oslo hos mamma og pappa. De lot meg ikke ta den med på fly eller sende den da deler av den er over 100 år gammel. Så ble skjørt og blomster i håret på meg i år :)

Hadde 15cm glippe i fronten, ble så lei meg når den passet alle andre steder. Har fått "svangerskapssilikon", heheh, nye BH'er og klær :p
Ja det jar du fått da, her et det 0 endringer på den fronten :-p mannen hadde blitt glad om de ble større.. "da får du store pupper igjen da" var det første han sa da eg viste testen :-p haha

Men ja skjønner det er kjedelig når den passer ellers. Fleste har jo problemer med å få den igjen :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Herregud.... Hadde på meg kystdrakten igår. Det var helt forferdelig! Gikk og holdt inn magen i maaaange timer:eek:

Her er bunaden for stor etter å ha sydd den ut for at den skulle passe til dåpen til mini i fjor, så det var null problem. Men bytta klær til middag, da var det nok bunad kjente jeg :p Sovna mens jeg la guttungen i går da, så våkna i dag med gårsdagens klær på. Jada, det er noen år siden sist, og da var det sterkere saker enn cola i glasset ;)

Back
Topp