ingen bunad i år heller!

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
jaja dette er 3.året uten bunad! først gravid, så amming i fjor så da gadd eg ikke, pluss at den var for stor! ;-) og nå e magen allerede i veien så den går ikke igjen :-p hehe blir vel ikke neste år heller da viss det går i amming, er for mye styr å ta av alt for det ;-) men e ds plenty av år å bruke den senere :-)

flere som må legge vekk bunaden i år?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir ikke bunad på meg heller..Den må syes ut, aner ikke om det er stoff nok på den til å få sydd ut, så vurderer nesten å bare la den henge til jentungen blir konfirmat en vakker dag, Da har hun bunad etter oldemora si :)

Blir ikke bunad på meg heller@ akkurat det samme her, prøvde den i sta.. fikk kneppet den men da må puppene henge på utsiden he he ! Så kjedelig altså !

Ingen bunad her heller.
Men er alene i morra, så blir vel hjemme i sofaen tenker jeg....

Eg ska bruke bunad :) e høyt liv på den så brukte den sist 17.mai og når eg nesten va høygravid :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke her heller, var akkurat i kjelleren og prøvde..hadde ikke sjans om å få plass til puppa i "vesten"....Da er det bare å stålsette seg for bombardering av spm i morgen:(

Jeg hadde på min bunad for en uke siden og da var den egentlig for liten men var min datters konfirmasjon så presset meg inn i den.
I morgen skal jeg "heldigvis" jobbe så trenger ikke tenke på det. Men hadde nok ikke oassa den for magen har poppet litt it her siste dagene :)

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Kjenner eg ikke ooooorker bunad. Er så masse tissing og spising og da er det OK å slippe presset på magen ;-) Selv om den nok hadde passet fint.

Oooorker ikke tanken på å stryke heller... Haha! Jepp, det er DEN dagen i dag!

ja når en har lyst å bruke den så e det kjipt å ikke kunne bruke den. jenta på 1,5 har fått bunad som min besto har sydd, den e 50 år :-) Hardangerbunad, så da blir det iallfall en av oss med bunad :-p hehe

Jeg skal presse meg inn i min mens vi går i barnetoget, men når vi skal spise så ryker den nok

Jeg orker heller ikke ligge på sofan i bunad. Formen er for dårlig for bunad :p Blir en behagelig kjole.

Det blir bunad her! Sydde den ut for to år siden, men var litt skeptisk til at den skulle passe nå. Det gikk akkurat. Men den har ut liv som liksom kviler på mine høye hofteben, så den buler ut over magen! Huska jeg sa i fjor at jeg synst jeg såg gravid ut da, så i morgen kommer jeg sikkert ikke til å føle meg vel! Hadde i utgpkte tenkt å si til folk i morgen at jeg er gravid. Men nå vil vi vente til etter ul på mandag. Så folk får bare tenke sitt..

Her blir det heller ikke bunad i dag. :/ For mye press på magen. Stakken begynner midt i livet og er så tung på Norlandsbunaden som jeg bruker.

Hjelp! Er denne for pynta for 17 mai? Samboeren syns den er kjempe fin, men keg er redd den er for pynta, får litt sånn brudepike feeling av den, selv om jeg elsker den! Hva kan jeg ha til kjolen? Jeg er håpløs på klær altså, å bunad har jeg ikke :(

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Har ikke testet enda. Men antar at bunaden min passer. Den har sånt snitt som gjør at man ser ut som ei gammalkjærring uansett :) så er nok plass til minimagen min der :D

Hjelp! Er denne for pynta for 17 mai? Samboeren syns den er kjempe fin, men keg er redd den er for pynta, får litt sånn brudepike feeling av den, selv om jeg elsker den! Hva kan jeg ha til kjolen? Jeg er håpløs på klær altså, å bunad har jeg ikke :(

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
la du ved bilde? kan ikke se noe isåfall :-/

Haha, herregud, glemte de.. :p Vis vedlegget 61758

denne var da flott! eg selv syns ikke den blir for overpynta :-) er jo en fest dag! om du vil :jekke" den litt ned kan du jo evt ha ei kort jakke over? olajakke? uff eg er ikke noe moteekspert..sliter selv på den fronten :-p men eg e veldig glad i mi olajakke, syns den passer til mye :-) tihi

denne var da flott! eg selv syns ikke den blir for overpynta :-) er jo en fest dag! om du vil :jekke" den litt ned kan du jo evt ha ei kort jakke over? olajakke? uff eg er ikke noe moteekspert..sliter selv på den fronten :-p men eg e veldig glad i mi olajakke, syns den passer til mye :-) tihi

Olajakka hadde vært driit kult, men det har jeg ikke! Så det må jeg kjøpe til neste anledning. Ble en litt kortere kjole i dag da min bestemor kalte meg brud i kjolen :p haha

Back
Topp