Ingen bombe akuratt...

*Laila*

Forumet er livet
at testen min viste negativt i dag.Var igrunn veldig innstillt på det.Ringte fertilitetsklinikken og de ville eg skulle fortsette med progynova og crinone til og med i morgen,så ta en ny test torsdag morgen,for d har visst hent at fryseegg trenger litt mer tid sa hun.Får bare gjøre som hun sa,men forbereder meg på nytt forsøk[;)]Nå må jeg gå igjennom hele prosessen igjen å produsere egg,for har ikke mer fryseegg igjen.

Æsj for noe dritt[:'(] Håper selvfølgelig at bare egget er litt "treigt", men om ikke er det bare å se fram mot neste forsøk 

Uff det var kjedelig ~~Laila~~ [:(] Teite test! Ja du får bare gjøre som de sier på sykehuset, de vet jo best. Men er du/dere klare for å starte helt fra scratch igjen da snuppa? Da skal du nok se at det blir et lite søsken til god gutten deres [;)] Det er jeg sikker på!

Trøste klem sendes din vei

jeg er klar som høna selv jeg til å starte med eggproduksjon[8D][;)]jeg ble så skikkelig skuffa ved innsett 14 dager siden,og har igrunn forberedt meg selv på det[:)][:)]Får bare håpe vi får gitt Tobias ett søsken etterhvert,ser han trenger det[;)]

ORIGINAL: Muppa

Huff altså! Så dritt med negativ test! Sender over stor trøsteklem, men håper i mitt stille sinn at det bare var egget som trengte litt mer tid......!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Nesing

Uff, negative tester er det verste som finnes [:(]! Sender deg mine varmeste tanker og håper en ny runde virkelig gjør susen. Beundringsverdig at du er så optimistisk allerede nå synes jeg. Ta godt vare på deg selv! 

Æsj, så kjipt! Godt du er optimistisk og klar for ett nytt forsøk om du ikke skulle få deg en overraskelse på torsdag... Jeg heier på deg uansett utfallet [:)]

Uff så dumt med negativ test. Håpa egget e litt tregt og at du får eit anna svar på torsdag.

Klem[:)]

Huff jeg som hadde håpet at renden skulle snu nå.

Sende over en stor trøseklem.

Back
Topp