Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da lykkeligfargeklatt!! stakkars da, har sikkert sliti med den da! Her har vi også hatt noen urolige netter! Promper og styrer rundt! Tror hu sliter litt her også! Skal kjøpe sviskemos i dag for å se om det kan lette på trykket. Orker ikke flere sånne netter. Her pleier lille å sove til 8:30-9:30 på morningene, men de to siste dagene (hvor avføring uteblitt) våknet 6:30/07!!! Wææææ ....
Takk for tips, hvor lenge skal termometeret være i rompa da?ja han slet nok veldig med den :/ sov 10.5t inatt (sett bort fra 13min matpause kl 06.00) og det er det ei stund sia han har gjort! såndet var nok godt å få det ut
- hvis du føler hu sliter mer enn vanlig ville jeg nok prøvd å gjøre noe..
prøvd termometer i rompa for å stimulere til bæsj? og holde noe varmt oppå magen kan gi effekt
Takk for tips, hvor lenge skal termometeret være i rompa da?
Vi snakket med hs om det, iom at vi har brukt det, og hun sa det samme som du skriver. Så vi prøver å ikke bruke den, men noen ganger er det vanskelig å la være når lille er urolig og ikke har fått ut noe på en stund og vi vet at det kommer med en gang når vi bruker temp.måleren. Vi må bare prøve å være litt mer tålmodigJeg har lest at det ikke er anbefalt å bruke temp.måleren unødvendig da det kan føre til skade på lukkemuskelen. Men det er jo så mye info ute å går så vet ikke hva man skal tro på. Jeg gjorde slik med storebror, men har ikke gjort det med vesla (ikke hatt behov og vil unngå det nå hvis jeg ikke må)